Beantwoord

Overschakelen tariefplan

  • 6 April 2016
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken

Hoe kan ik tariefplan Pay & Go Smart wijzigen naar Smart +15???
Ben al langs gegaan in een verkoopspunt van Belgacom/Proximus en daar heeft men het gewijzigd, doch komt niet op de smartphone.
Ook al getelefoneerd naar 1911, maar tariefplan Smart +15 krijg je niet te horen als keuzemogelijkheid.
Hoe kan ik dit in godsnaam wijzigen???
icon

Beste antwoord door MarliesR 15 April 2016, 18:17

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Beste Katrien,

Excuses voor het late antwoord.

Voor een wijziging van een abonnement kan u gerust contact opnemen met onze klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800. Men zal u daar graag verder helpen.

U kan het eventueel ook zelf wijzigen, online, door het abonnement te selecteren en voor de optie 'oproepnummer behouden' te gaan.

In de winkel kan men dit ook wijzigen voor u zoals u reeds aangaf. Wij kunnen dit gerust even nakijken indien u uw gegevens via een privé-bericht doorgeeft.

Het spijt me te horen dat u daar zo veel verwarring bij hebt ondervonden.

Ik hoop u met deze info van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Marlies

Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.

Reageer