Vraag

Overlijden vader

  • 26 December 2016
  • 2 reacties
  • 942 Bekeken

Beste,

Na reeds meerdere malen telefonisch contact en visites aan een proximus center,
blijf ik facturen ontvangen met een klantnummer dat volgens jullie diensten niet bestaat.
Dit heeft een lange weg moeten ondergaan om uiteindelijk een credit nota te verkrijgen daar niemand hier gegevens kon over terug vinden.
Helaas krijg ik kortlings opnieuw facturen na de creditnota.
Ik beschik verder over niet meer informatie die u in de Pdf kan terug vinden.

Graag wens ik spoedig een oplossing na de zoveelste teleurstelling in jullie diensten!!

Ik tracht mijn communicatie via dit forum op te starten omdat er nergens op jullie website een mogelijkheid is om een Pdf door te sturen en ben het persoonlijk beu om telkens te moeten horen dat deze kwestie onbestaande is/noch een geldig klantnummer is, graag een schriftelijke verklaring dat dit contract volledig ten einde is zonder verdere schulden.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Sinds oktober 2016 stuurt Proximus geen facturen meer maar "aanrekeningen" met nieuwe lay-out. Deze ziet er bij jou anders uit als bij mij, zowel de oude als de nieuwe lay-out.Ook merk ik op dat het banknr op jouw factuur en aanmaningen niet hetzelfde zijn als waarop ik al maanden/jaren moet betalen. Op mijn aanrekening staat dus dit banknr waarop moet betaald worden : Iban : BE50000171003118 en Bic : BPOTBE1.
Ik vraag mij dus af of dit niet naar oplichting ruikt??? Misschien daarom dat de echte Proximus jouw gegevens niet vindt???
Reputatie 6
Badge +3
Ik heb ook nog dergelijke facturen staan voor mijn GSM niet in pack. en het rekeningnummer klopt wel degelijk met het rekeningnummer van het oude Proximus (dus mobile only).

Reageer