Oude topic start bijwerken

• 10 december 2015
  • 8 reacties
  • 454 Bekeken

je kan blijkbaar bij een topic start niets bijzetten zoals deze als vb hier => proximus-decoder-new-tv-interfacetv-appswipebox...
https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/proximus-decoder-new-tv-interfacetv-appswipebox-32409
NB ook vervelend dat je geen links kunt invoeren en lange storende URL's moet invoeren

8 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hallo Elsa,

We willen net vermijden dat er tot in de eeuwigheid berichten worden aangepast, zoals dat op het vorige forum het geval was.
Dat is op den duur immers helemaal niet overzichtelijk...

URLs plaatsen kan op de volgende manier:

Bram, draait het en keert het zoals je wilt maar het is zeer ongebruiksvriendelijk je moet veel te veel bewerkingen doen, als je bijvoorbeeld kijkt naar skynetblog daar kan je gemakkelijk een alles direct invoeren een link, tabel, en ga zo maar door, hier moet je de bb-code kopieren of zelf handmatig invoeren, terwijl je dit zou moeten gemakkelijker kunnen, bv ook als je uit een skynetblog een stuk met tabel en url wilt kopieren naar hier dan is alles weg je tabel is weg, je link is weg.
Ik vraag mij toch echt af van wie jullie (welk forumlid) al die ideeën en tips hekregen hebt.
Het is een echte achteruitgang, en je spreekt van onoverzichtelijk worden, hoe komt het dan dat ze het wel kunnen op andere forums en daar kan je toch ook tabellen url invoeren of in kopieren.
Als je een topic start bv niet meer kunt aanpassen dan staat er na een tijd ook verkeerde informatie omdat die in de tijd veranderd is en iemand die naar dit topic gaat kan totaal verkeerd ingelicht zijn. De topic start is ook een overzicht van ijlen lange topics zodat je direct alles bijeen hebt, zeg maar een korte overzichtelijker inhoud.
Reputatie 6
Badge +4
Dag Elsa,

we zullen bekijken of we dit kunnen aanpakken!
Reputatie 4
Ik vind het juist goed dat je maar tijdelijk een bericht kan aanpassen. Een schrijffout herstellen oke,maar gelijk op het oude forum dagelijks verschillende berichten bewerken om bovenaan komen te staan,nee liever niet.
mvg
Reputatie 7
Badge +6
Dat vind ik ook!
Wie zegt dat dit bovenaan moet staan!
Dat is dan eenvoudig op te lossen zoals op andere forums het geval is, dan moet dit topic niet meer naar boven schuiven bij ieder aanpassing van het bericht, dat is totaal niet nodig en niemand vraagt daarom trouwens, ik zeker niet. Want je kon op het forum zien dat er wel zijn die een andere truc toepassen door niet in een bestaande topic verder te gaan maar iedere leer vlug een nieuw topic opstarten zelf over een reeds bestaand onderwerp.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb op andere fora ook al ruzies zien ontstaan omdat men in berichten ging wijzigen, of zelfs wissen. Ik vind het goed dat een bericht niet meer kan gewijzigd worden na een uur. Dus best even nadenken voor je iets schrijft (wat in die andere fora duidelijk niet gebeurde, waardoor er veel op zere tenen werd getrapt) en als je toch iets wilt wijzigen omdat de context gewijzigd is, dan kan je dat bericht nog quoten en de verbetering erbij zetten.:)

Reageer