Opzegging gsm abonnement na 6 maanden

  • 3 September 2012
  • 4 reacties
  • 625 Bekeken

Is dit nu al in werking getreden?

http://www.vincentvanquickenborne.be/blog/2011/07/opzeggen-telecomabonnement-na-6-maand-kosteloos-vanaf-begin-2012/

4 reacties

Badge
Vanaf 1 oktober kun je kosteloos uw abonnement stopzetten.

xxx

Grtz
Badge
Sorry maar prijzen bij belgacom weet ik niet juist ik ben ook al een tijd weg daar.Zelf heb ik ook nog geen king abonnement bij ons.Maar ik heb dit maar mee gegeven omdat ik ook niet wist wat je juist van plan was.
Nja maar de bedoeling was eigenlijk om gewoon mijn abonnement stop te zetten bij Proximus en terug te gaan naar een pay en go tijdelijk... Ik heb nu even geen tijd om alle aanbiedingen grondig te bekijken, maar ik ga het sowieso wel eens doen. Het kan zijn dat Proximus het goedkoopst is, maar ik wil van mijn Generation MTV abonnement af. :-)

Met een herlaadkaart kan je net evenveel gratis sms'en, en dat is waar ik het eigenlijk voor gebruik...
Badge
Ik denk van wel.Ik weet niet wat je bedoeling juist is want een goedkoper abonnement bij bzlgacom kan je als je al niet het goedkoopste hebt altijd nemen.Wil je bv. een king abonnement of desnoods een kong dan zie eerst op de site van telenet want daaraan zit infeite je internet mee aan verbonden.Dus met andere woorden als je dit van pan moest zijn en je neemt bv. een king abonnement vppr 20€ moet je ook je internet opzeggen bij belgacom.Ge woon naar telenet bellen voor telefoon hoef je niets te doen.Internet moet je dan wel aangetekend opzeggen bij belgacom.

Reageer