Skip to main content
Beste

Op 28 Januari heb ik mijn opzeg gedaan in een plaatselijk Belgacom center .Hiervan heb ik een schriftelijk bewijs ontvangen . Op 26 Februari heb ik mijn decorder + Bbox binnengebracht in hetzelfde belgacom center .

Hieropvolgend ontvang ik een brief waarbij ze mijn opzeg aanvaarden en dat mijn abbo ten einde loopt op 1 April . Uiteraard ben ik hiermee niet akkoord . 28 Januari + 30 dagen is voor mij einde Februari . Ik bel persoonlijk naar Belgacom (een 0800 nummer) en leg hen het probleem uit . Ik moet dus zodoende mijn bewijs doorfaxen naar Het begacom nummer . Enkele dagen nadien ontvang ik terug een brief waarbij ze melden dat mijn abbo ten einde loopt op 28 maart . Ondertss krijg ik een factuur met abbo kosten tot einde maart .........

Hopelijk zal Belgacom nu toch eens kijken naar hetgeen ik doorfax en zullen ze zelf eens een doorlichting uitvoeren op hun interne samenwerking ...

Ik was bijna 20 jaar aanhoudelijk klant en altijd voorstander voor Belgacom . Maar ... dit sorry , dit gaat me toch iets te ver .

Mvg

Beste de backer,

Ik wil graag uw facturatie nakijken, maar dan heb ik klantgegevens nodig.

Kunt u mij uw klantnummer of een factuurnummer bezorgen, aub?

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer