Vraag

Opzeg

  • 24 December 2016
  • 0 reacties
  • 126 Bekeken

Ik zoek al een half uur de weg om online een klacht in te dienen/factuur te betwisten. Als jullie liever niet hebben dat mensen dat doen mag je dat gewoon zeggen he :)

Aanleiding: ik ontving net een SMS met factuur maar heb geen idee waarvoor ik dien betalen?

In september ben ik verhuisd. Het idee was om mijn proximus internetabonnement mee te verhuizen. Een technieker van proximus heeft geprobeerd een aansluiting te maken op mijn nieuwe adres. Hij stelde vast dat de lijn die van de kelder naar mijn appartement loopt niet van voldoende kwaliteit is.
Omdat mijn appartement op de 5e verdieping gelegen is en de kostprijs voor een nieuwe lijn te hoog, had ik besloten mijn abonnement stop te zetten. Dit heb ik aan jullie klantendienst telefonisch laten weten. Jouw collega vertelde me dat ze de registratie in het systeem had gedaan, en dat ik de modem kon terugbrengen naar een proximus shop. Daar wilde men de modem echter niet aannemen, omdat het abonnement nog niet afgesloten was.
Ik heb de volgende dag opnieuw gebeld, zelfde verhaal, abonnement zou afgesloten worden en enkele dagen nadien kon ik mijn modem terugbrengen. Opnieuw met de modem naar de proximus shop gegaan en weer wilde jouw collega mijn modem niet aannemen. Het abonnement stond nog steeds open. De man heeft, zo vertelde hij me, ter plekke de aanvraag voor het sluiten van het abonnement opnieuw ingediend. Na enkele dagen zou ik een email ontvangen met instructies om de modem bij een Kiala punt of dergelijke in te leveren. Ik wacht nog steeds op die instructies.

Ik heb geen idee wat ik moet doen om van de modem af te geraken of waarvoor ik gefactureerd wordt. Dank voor het begrip

0 reacties

Geen reactie

Reageer