Vraag

Opvolgen oproepen met gsm (pay and go)


Reputatie 2
Badge
Hallo iedereen,

Tot voorheen kon ik in "my proximus" de herlaadbeurten en gedane oproepen met m'n "pay&go-kaart"volgen. Nu merk ik plots dat ik geen oproepen meer kan consulteren.
Vandaar m'n vraag: Nog iemand met hetzelfde probleem of is dit 'n tijdelijke onderbreking ?

mvg

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag rooboo,

Een tijd geleden waren er inderdaad enkele technische problemen om het saldo en aantal herlaadbeurten e.d. via MyProximus te consulteren. Deze problemen zijn normaal gezien van de baan.
Probeer eens met een andere browser (Mozilla Firefox bijvoorbeeld).
Ook kun je via #121# op je klavier te bellen steeds het saldo te weten komen.

Groetjes,
Wim
Reputatie 2
Badge
Beste Wim,
Bedankt voor uw antwoord. Ik surf met de browsers "explorer 11" en/of edge. Bij beide lukt het niet een overzicht te bekomen.
Ik kan wel betrokken blz. openen. Hierin kan ik volgende linken openen: periode; tijdstip; bedrag; rest krediet. Enkel bij "transactie" wordt geen keuzemogelijkheid gegeven.

Uw voorstel tot het proberen van 'n andere browser vind ik nogal straf. Als ieder bedrijf met moeilijkheden op hun website 'n andere browser aanraden, hoeveel browsers gaan we op termijn dan wel niet moeten installeren.
En zoals reeds eerder gemeld: alles heeft correct gefunctioneerd onder explorer en edge.

Vraag dus: werk men nog aan 'n oplossing voor dit probleem ?

mvg
rooboo
ik heb ook geen overzicht van mijn P&G niet met IE11, Edge, en ook niet met Firefox, effen gecontroleerd.
Bij mezelf en mijn echtgenoot ook het probleem als je de oproepgeschiedenis opvraaagt.
Dit doet zich voor sedert 12 mei. In februari hebben we enkele weken hetzelfde probleem gehad, toen veel tijd verloren door naar nummer 6000 te bellen, van kastje naar de muur gestuurd. Na héél veel geduld is het toen toch opgelost, doch nu sedert 12 mei weer hetzelfde probleem.
Aan onze PC is niets gewijzigd. Alle andere websites werken perfect, ook de sites waar ingelogd moet worden.
De internetgeschiedenis en cookies werden sedert 12 mei al meermaals verwijderd, zonder resultaat (Internet Explorer 11) (Windows 7).
Noch in Mozilla Firefox, noch in Chrome lukt het om onze oproepgeschiedenis te zien, ook niet op de PC van kennissen.

Ook bij ons hetzelfde als bij Rooboo : Ik kan wel betrokken blz. openen. Hierin kan ik volgende linken openen: periode; tijdstip; bedrag; rest krediet. Enkel bij "transactie" wordt geen keuzemogelijkheid gegeven. Proximus faalt bij het opvragen van de geschiedenis.
Graag een oplossing die duurzaam is.

Dank en groetjes.
Collega's

Hier hetzelfde probleem ( heden 23 mei )
Oplossing in de maak ?

Groeten.
Hallo allemaal, heb net hetzelfde probleem. Vandaag 24/5/16 en dit reeds weken..
Is er een oplossing aub???
M vr gr
Hallo collega's

Reeds een viertal topics over ditzelfde probleem.
Niet echt levensbelangrijk maar ook dit probleempje heeft recht op een oplossing
Een PX- reactie graag!!!

Een prettige ( en droge ) zondag gewenst.
Hallo,

Zonet nog even gecheckt en bij mij is het probleem blijkbaar opgelost.
Hopelijk bij iedereen.

Groeten.
Voor mijn P&G blijkbaar nog niet!
En nu wel 🙂

Reageer