opnieuw een jaar Internet Multi en Security ?

  • 14 January 2011
  • 6 reacties
  • 2466 Bekeken

Vandaag volgende mail gekregen:

Geachte mevrouw,
Geachte heer,

Belgacom heeft het genoegen uw inschrijving op de optie Internet Multi en Security te bevestigen.

Als gebruiker van Belgacom Internet verwacht u vooral een veilige internetaansluiting en de mogelijkheid deze te gebruiken met verschillende computers.

Concreet :


  • U kunt uw aansluiting delen met maximum vier computers.
  • 20 gigabytes extra volume per maand maken de gegevensoverdracht makkelijker. 30 minuten na ontvangst van dit bericht zullen de 20 GB beschikbaar zijn. Wij raden u aan om uw internetverbinding na deze tijdspanne gedurende enkele seconden uit te schakelen en daarna opnieuw in te schakelen. Op die manier kunt u het bijkomende volume activeren.

Dit zijn de gegevens in verband met uw nieuwe optie:

Type abonnement: Internet Multi en Security
Contractnummer: 7086963
Minimumduur: 1 jaar
Prijs: 5 EUR/maand (Incl. BTW) of inbegrepen in the prijs van je 'Pack'

Voor alle informatie kan u zich tot de https:///resources/9120c74696/posts/wlmailhtml:%7BE5D015EE-7CCB-4BAA-946F-4C16F3ACFAAB%7Dmid:/00000006/!x-usc:http:/www.belgacom.be/support" target="_blank wenden, ofwel kan u contact opnemen met onze klantendienst via het gratis nummer 0800 22 800.

Met vriendelijke groeten,

Uw Klantendienst









De consument beschikt niet over het recht om van een aankoop af te zien.


Ik heb helemaal niets besteld. Ik heb een pack internet-tv met een Internet Multi en Security inbegrepen.

Het enige dat ik gedaan heb is gisteren een boeket opgezegd. Dat is trouwens direct weggehaald en niet op het einde van de maand zoals ik gedacht had. Wordt er dan een hele maand aangerekend?https:///resources/9120c74696/posts/wlmailhtml:%7BE5D015EE-7CCB-4BAA-946F-4C16F3ACFAAB%7Dmid:/00000006/#top

6 reacties

Beste,

Je zegt het toch zelf, ik heb een pack internet - tv MET INTERNET MULTY EN SECURITY

Gewoon op je volgende factuur kijken of het niet dubbel aangerekend word, indien wel effe de klantendienst bellen.

Groetjes

Kristof
Dat pack is bijna een jaar oud. Ik zal zelf wel beslissen of ik een nieuw jaarcontract wil. Zomaar een mail sturen met een nieuw contract van minimum 1 jaar kan zomaar?
Kan je niet effe bellen met de klantendienst, normaal zal dit wel opgezegd kunnen worden.

Persoonlijk vind ik de prijs net echt duur voor de security die je krijgt...
Beste Frodo,

De optie Multi & Security zit inbegrepen in onze pakketprijs. Door de wijziging van het boeket wordt automatisch een brief verzonden dat Multi & Security verder loopt, met een minimum duurtijd van 12 maanden. Het boeket zal pro rata aangerekend worden, dus enkel de dagen dat dit nog actief stond.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Dag Eva,

Bedankt voor het antwoorden. Wat heeft het opzeggen van een boeket te maken met Multi & Security. Ik zie nergens in de algemene voorwaarden staan dat wanneer je een boeket stop zet dat je dan terug een jaar Multi & Security start.
Beste frodo,

Door de wijziging in ons systeem wordt automatisch een brief verzonden, net zoals bij een bestelling of opzeg van een product. Deze brieven zijn standaard en spreken altijd over een minimumduur van 12 maanden.

Aangezien Multi & Security een optie is, kan dit altijd zonder verbrekingsvergoeding stopgezet worden.

Dit is echter niet nodig, omdat de optie gratis in uw pack is inbegrepen.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer