Beantwoord

Opnemen via decoder

• 9 februari 2016
  • 5 reacties
  • 201 Bekeken

Ik heb sinds gisteren proximus tv... gisteren al een deel van de op te nemen programma's ingevoerd... vandaag vol goede moed hetzelfde willen doen voor de komende dagen, maar...

2 programma's lukte wel, tot ik een derde wilde toevoegen -dat idd wel eentje overlapt- en dat gaat dus blijkbaar niet....

ook wel ergernis dat je de opname tijd -voor start opname- niet kan wijzigen....
icon

Beste antwoord door Bram 12 februari 2016, 11:13

Dag bregtm,

Wat je beschrijft is een probleem dat zich voordoet als ervoor kiest om je opnames in cPVR te doen (= opnemen op de harde schijf op de decoder). Wanneer je in nPVR opneemt (= opnemen in de cloud, op het netwerk) dan doet zicht dit normaal niet voor.
Normaal wordt er standaard al via nPVR opgenomen. Je kan het verschil zien in de opname-opties. Kies je bij "automatisch verwijderen" voor de optie "nooit", dan doe je aan cPVR. Kies je voor "na 60 dagen", dan is het nPVR.

(ik zeg het hier even uit het hoofd, dus sommige bewoordingen of details kunnen lichtjes afwijken).

Groeten,
Bram
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Dag bregtm,

Mijn excuses voor dit ongemak.
Kan je mij eventueel voorbeelden doorsturen van conflicten die je hebt?

Mvg,
AndyM
Beste AndyM

Het probleem deed zich voor als ik 2 programma's direct na elkaar wou opnemen. Na wat proberen is het me nu toch uiteindelijk gelukt....
Gebruiksvriendelijk vind ik het toch niet echt.... ofwel moet ik er nog aan wennen....
Eigenlijk zou dit tegenwoordig totaal geen probleem meer mogen geven en zouden overlappende programma's dan in de cloud moeten opgenomen worden, want bij de v5-mini kan je tenslotte niet anders dan in de cloud opnemen, aangezien hij geen harde schijf meer heeft.
Reputatie 6
Badge +4
Dag bregtm,

Wat je beschrijft is een probleem dat zich voordoet als ervoor kiest om je opnames in cPVR te doen (= opnemen op de harde schijf op de decoder). Wanneer je in nPVR opneemt (= opnemen in de cloud, op het netwerk) dan doet zicht dit normaal niet voor.
Normaal wordt er standaard al via nPVR opgenomen. Je kan het verschil zien in de opname-opties. Kies je bij "automatisch verwijderen" voor de optie "nooit", dan doe je aan cPVR. Kies je voor "na 60 dagen", dan is het nPVR.

(ik zeg het hier even uit het hoofd, dus sommige bewoordingen of details kunnen lichtjes afwijken).

Groeten,
Bram
"automatisch verwijderen" optie "indien schijf vol", dan doe je ook aan cPVR op de harde schijf.

Reageer