opnemen van serie

  • 22 September 2014
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 2
Dag iedereen,


Wij nemen de serie 'Southcliffe' op, nu hebben wij 2 afleveringen klaarstaan om te bekijken, maar het 1ste deel wil maar niet 'starten'


Wij hebben alles al 'gereset' maar het lukt niet. Wie kan ons helpen?


groetjes


Monique.

3 reacties

Reputatie 2
Dag Eva,


Mijn telefoonnummer : 02/5824172 - klantnr : 004639768


Sorry dat ik u steeds lastig val, maar bijna dagelijks hebben wij problemen, deze morgen heeft mijn echtgenoot 4 programma's opgenomen, om zeker te zijn heeft hij nog eens nagekeken, de 1ste keer was er 1 programma verdwenen, terug opgenomen, daarna waren er 2 programma's verdwenen. Momenteel staan de 4 programma's terug . Het is wel vervelend bij de opnames van een serie dat er een aflevering ontbreekt zoals bv bij Southcliff , je bent direct de draad kwijt en dit is geen alleenstaand geval. Kan Belgacom de ontbrekende aflevering niet terug op mijn opnames zetten?


Bedankt en groetjes.


Monique.
Dag Monique,
kan je ons eens je tel. nummer of klantennummer bezorgen via privé bericht?
MVG,
Eva
mss kan ⚊▶ Eva van Belgacom dit voor je fixen. Want als je al de bbox en de decoder gereboot hebt en eventueel de decoder een ▬► factory reset laten doen hebt kan je zelf niet veel meer doen.

Reageer