opnemen van serie

  • 22 September 2014
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 2
Dag iedereen,


Wij nemen de serie 'Southcliffe' op, nu hebben wij 2 afleveringen klaarstaan om te bekijken, maar het 1ste deel wil maar niet 'starten'


Wij hebben alles al 'gereset' maar het lukt niet. Wie kan ons helpen?


groetjes


Monique.

3 reacties

mss kan ⚊▶ Eva van Belgacom dit voor je fixen. Want als je al de bbox en de decoder gereboot hebt en eventueel de decoder een ▬► factory reset laten doen hebt kan je zelf niet veel meer doen.
Dag Monique,
kan je ons eens je tel. nummer of klantennummer bezorgen via privé bericht?
MVG,
Eva
Reputatie 2
Dag Eva,


Mijn telefoonnummer : 02/5824172 - klantnr : 004639768


Sorry dat ik u steeds lastig val, maar bijna dagelijks hebben wij problemen, deze morgen heeft mijn echtgenoot 4 programma's opgenomen, om zeker te zijn heeft hij nog eens nagekeken, de 1ste keer was er 1 programma verdwenen, terug opgenomen, daarna waren er 2 programma's verdwenen. Momenteel staan de 4 programma's terug . Het is wel vervelend bij de opnames van een serie dat er een aflevering ontbreekt zoals bv bij Southcliff , je bent direct de draad kwijt en dit is geen alleenstaand geval. Kan Belgacom de ontbrekende aflevering niet terug op mijn opnames zetten?


Bedankt en groetjes.


Monique.

Reageer