Skip to main content
Gisteren 20/03/2011 programmeerde ik "De Ronde" op één HD via de tv-gids. Ik kreeg geen foutmelding.

Tijdens het programma wou ik de opname bekijken. In het overzicht van de opnames stond "De Ronde" vermeld maar achteraan stond "-1..." ipv "30d". Wanneer ik wou afspelen kreeg ik de melding "Opnemen tijdelijk niet mogelijk".

Resultaat deze morgen: het programma werd niet opgenomen.

Nog mensen met dit probleem ? Of een handige manier om mijn een paar euro's te laten betalen via "ooit gemist" ? ;-)

Heb dat verleden week ook eens gehad met een 30d opname die nog aan het opnemen was. Kon toen ook niet kijken tijdens het opnemen en kreeg zelfde schermpje met "Opnemen tijdelijk niet mogelijk". Maar na het opnemen stond er dan wel 30d en kon ik alles bekijken zonder probleem. "De Ronde" heb ik als serie opgenomen en dus lokaal. Ben van systeem veranderd en neem nu zoveel mogelijk als serie op. Ik wijk daar enkel van af als ik een overlappende opname wil doen van een buitenlandse zender. Dan wis ik die aflevering eenmalig in de planning en programmeer eerst de buitenlandse en dan die van de serie met 30d.

Ik vind wél dat er tegenwoordig nogal dikwijls op voorhand ingeplande netwerkopnames met een kruis staan. Die moet je dan best de dag zelf wissen en terug ingeven. Net alsof op voorhand ingeplande nPVR opnames ontraden worden....

Gisteren wilde ik ook een opname (Ned 3, dus op mijn harde schijf) van vorige week bekijken en dat was ook onmogelijk door "Opnemen tijdelijk niet mogelijk".Later nog ne keer een poging gedaan met hetzelfde resultaat,dus progr. wissen hé,dat was de oplossing.Ik heb dat spijtig genoeg al enkele keren gezien.

Ik kreeg ook dat zinnetje te zien toen ik iets dat al (npvr) opgenomen was wilde afspelen. Als ik het vandaag probeer kan ik het gewoon bekijken.

Reageer