ik slaag er niet in om de serie opname in te voeren. Bij selectie van 'serie opnemen' gebeurt er niets ...
Andere series werden wel opgenomen en dat blijkt OK.
En ik heb de decoder al terug naar fabrieksinstellingen ge-reset.
Mis ik iets ?
En anders zit er niks anders op om die serie opname per opname te doen dus ieder week die serie programmeren.
Reputatie 3
Bij support 0800 22 800 kunnen ze u ook verder helpen.
nee
als ik het probeer via de mini iPad, krijg ik:
fout
Series Already Scheduled
OK
Echter dit is niet te zien op de User Interface van de TV (dus niet via de decoder met afstandsbediening) ?
Hoe weet ik dan dat de serie effectief wordt/zal worden opgenomen ?
fout
Series Already Scheduled
OK
Echter dit is niet te zien op de User Interface van de TV (dus niet via de decoder met afstandsbediening) ?
Hoe weet ik dan dat de serie effectief wordt/zal worden opgenomen ?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.