opnemen op afstand gaat niet (meer)

  • 8 September 2011
  • 14 reacties
  • 1953 Bekeken

beste

opnemen op afstand gaat hier niet meer

hij zegt dat ik het moet activeren, maar was reeds maanden geleden geactiveerd

ik ga naar mijn e-services, daar staat dat het niet geactiveerd is?

ik activeer het en ga terug naar tv gids

daar staat nog steeds, "wilt u van op afstand programmeren?", als ik daar op klik zegt hij dat ik het moet activeren

ik zit met andere woorden in een vicieuze cirkel

nog iemand dit probleem?

mvg

14 reacties

Hier van het zelfde:

Activeer 'Opname van op afstand'
Beste klant, om van de service "Opnemen vanop afstand" te kunnen genieten, moet u eenmalig deze service activeren in de rubriek Belgacom TV van uw e-Services.
hier gaat het terug Lachen

misschien gaat iedereen de service terug moeten activeren? amaai...

mvg
Inderdaad juist geprobeerd en 't werkt terug maar wel zonder terug te moeten activeren Lachen
okay ricy, blijkbaar zal de service er voor bepaalde tijd uit gelegen hebben? wel raar dat op e-services mijn dienst niet geactiveerd stond

mvg
http://www.skynet.be/diensten/tv-gids





Deze webpagina werd niet gevonden
Waarschijnlijk is het adres fout of de pagina bestaat niet meer.

Keer terug naar de start pagina.


mvg



Inderdaad xenne het werkt bij mij ook niet en inloggen op skynet blog gaat ook niet dus weeral eens problemen met de skynet site !
Badge
Xenne, inderdaad, hier kan ik ook niet meer inloggen op de "Skynet TV gids".Dus, opnemen op afstand is op het ogenblik niet meer te gebruiken.

WAT GEBEURT ER DE LAATSTE DAGEN BIJ BELGACOM ????
Opgenomen programma's op nPVR zijn niet meer te bekijken, Teletekst niet meer kunnen oproepen,de afstandsbediening werkt niet meer, wat is me dat allemaal.

Heropstarten helpt niet.
de site is terug up & running, heb zelfs opname kunnen programmeren. laat ons hopen dat dit euvel definitief opgelost is

mvg
Badge
Xenne,hier is ook alles terug in orde.

ZOALS HET MOET !!!!!!
blijkbaar opnieuw een probleem met op afstand opnemen, krijg telkenmale volgende fout:

npvrMessage.Channel not subscribed



mvg
Reputatie 7
Badge +3
Idem hier ,

Blijkbaar algemene storing.

mvg,
via tv overal marcheert het gelukkig wél nog

mvg
heb het hier weer vlagge


Bent u Belgacom TV klant?
Activeer 'Opname vanop afstand'
Beste klant, om van de service "Opnemen vanop afstand" te kunnen genieten, moet u eenmalig deze service activeren in de rubriek Belgacom TV van uw e-Services.


op e-services bestaat de optie ondertussen niet meer, activeren is niet meer nodig

is dit algemeen probleem? of ben ik de enige?

mvg
Ik heb het zelfde voor

groetjes,

Elsa

Reageer