Geachte,
Al enkele maanden hebben wij problemen bij het opnemen van programma's op de harde schijf. Wij kunnen alles instellen maar ipv een "R" van record verschijnt er een "X" in de menubalk. Ook krijgen wij na een tijdje dat er van alle zenders geen informatie beschikbaar is. Na reset van de software ( wat telkens een goed halfuur in beslag neemt ) is de situatie terug in orde maar dit slechts voor enkele dagen. Ook ondervinden wij problemen tijdens het zappen, af en toe is de reactie uiterst traag.
Graag een oplossing.
Gr, Philip
Bladzijde 1 / 1
Beste Philip,
Na het lezen van uw post, kan ik tot de conclusie komen dat uw decoder hoogstwaarschijnlijk defect is.
Kan u mij in een privémail uw abonnementsnummer en gsmnummer sturen aub.?
Mvg,
Eva van Belgacom
Na het lezen van uw post, kan ik tot de conclusie komen dat uw decoder hoogstwaarschijnlijk defect is.
Kan u mij in een privémail uw abonnementsnummer en gsmnummer sturen aub.?
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.