Opnemen


Reputatie 2
Badge
Waarom kan ik maar 1 programma opnemen, vroeger waren het er toch 2 op zelfde tijdtip?


Iemand raad aub

50 reacties

opmerking: nu zou het zelf nog moeten lukken zonder inloggen omdat ze nog aan de site bezig zijn.


Met Firefox lukt het nog niet


Met chrome browser werkt het nu ook al
Reputatie 2
Badge
er staat voor het uitvoeren van silverlight is je toestemming nodig


hoe doe ik dit?
je moet gewoon aanvaarden (toestemming geven) om op te starten, met welke browser werk je IE / Firefox of chrome
je moet er rechts op klikken op die melding
Reputatie 2
Badge
dat is gelukt maar kan toch niet kijken



als je soms die melding krijgt gewoon op 'x' klikken om ze weg te klikken
je zal via myproximus eerst moeten TVO bestellen en dan zal dit ook gratis zijn voor u
Reputatie 2
Badge
idd moet er voor betalen alhoewel ik een comfort abonement heb


opnames zijn in orde nu
of ander het via onze medewerkers aanvragen dat ze het voor u doen als je opgeeft dat je een comfort pack en ze dit eventueel laten nakijken dat het voor u gratis is
Reputatie 2
Badge
aan wie moet ik dat dan doen
privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Reputatie 7
Badge +6
Voorlopig heeft Kieken10 al zijn opnames, dus dat is al dat.




Blijft het probleem van TVO te betalen of niet. In onze menselijke breintjes lijkt het eenvoudig: van na 15/04/2012 Comfort/Maxi Pack: TVO gratis. Als ik het meesterbrein van Proximus moet geloven, is dat echter niet zo.


Nieuwe klanten die zo'n pack nemen, geen probleem.


Bestaande klanten die Proximus TV hebben en er internet Comfort/Maxi bijnemen in een Pack: TVO gratis.


Bestaande klanten die internet Comfort/Maxi hebben en er Proximus TV bijnemen in een pack, zoals Kieken10, geloof ik, TVO niet gratis. ???!!!


Voor ons zijn A+B= C en B+A= C gelijk, voor Proximus dus niet?
Daarom dat hij het best door de medewerkers eens laat checken of het gratis is bij hem, want het kan zijn (ben niet zeker) dat als hij via Myproximus de bestelling doet (zelf al staat er eerst niet gratis) dat hij dan op het einde van de bestelling voor de bevestiging toch 0€ ziet staan. Dit was (vroeger toch) ook zo als je bij een comfortpack datavolume bij bestelde, daar was de filosofie ook dat gratis betekende dat je data volume bij bestelde aan 0€ wat natuurlijk ook gratis is.


Ze houden er inderdaad bij Proximus dikwijls er heel rare filosofie op na , daarom best toch altijd bevestiging vragen als je twijfelt aan een bestelling.
Reputatie 2
Badge
dit is het antwoord dat ik kreeg van medewerker, niet erg leuk dus als trouwe bestaande klant word je afgestraft, niet eerlijk toch


Beste Kieken10,



U beschikt over een oud pack.



In onze huidige internet overal comfort/maxi packs is tv overal gratis...


Reputatie 7
Badge +6
nee


Reputatie 6
Badge +2
Niks belet u van over te schakelen naar een nieuw pack. (Comfort of Maxi)
Reputatie 2
Badge
idd, en meer gaan betalen dan...............
Reputatie 7
Badge +6
Dat hangt af van de prijs. Mij hebben ze ooit gezegd dat mijn pack te oud was en dat de prijs aangepast werd en dat was niet in mijn voordeel. Als ik de prijs van zo'n pack nu bekijk, heeft het ook weinig zin om te veranderen.


Als hij nu een voordelige prijs heeft en TVR hoet niet zo nodig, houden zo en hopen dat ze zijn 'oude' pack niet te vlug vervangen.
Reputatie 2
Badge
nee, kga ook nie veranderen zen, prijs te hoog
Ik heb in der tijd ook gebeld naar de klantendienst om te vragen wat het mij ging meer kosten om over te schakelen naar een nieuw Maxi pack en de dame aan de telefoon zei mij dat het inderdaad wat uitgelegd wat de voordelen waren en het ging meer kosten, toen heeft ze mij ook gevraagd of ik echt een Maxi vandoen had en heeft de verschillen uitgelegd en kwam het erop neer dat ik inderdaad geen Maxi vandoen had en de mogelijkheden toch niet benutte, dan heb ik overgestapt naar een nieuw comfortpack en had dan ook de voordelen van dit nieuw pack en op die manier viel het voor mij niet duurder uit.


ik weet niet meer van wanneer, maar de swapkosten zijn zelf weggevallen, of het zou moeten zijn dat dit terug al veranderd is !
Reputatie 7
Badge +6
Elsa, dat jij een voorkeursbehandeling krijgt bij Proximus, dat weten we! Een privé glasvezelkabel, een bugloze server en decoder, geen extra kosten, het kan niet op, hé. Stikjaloers ben ik.lach


Het zij je gegund hoor.
Ja ik begrijp het soms ook niet en vraag mij af waarom ik dan ook de lotto nog niet gewonnen heb ?knipoog


maar ja dan had ik Belgacom/Proximus al lang opgekocht om daar alles perfect in orde te zetten lach
Reputatie 6
Badge +2
Elsa, om Belgacom op te kopen moet je de Euromillions winnen en dan nog, ik vrees dat je niet zal toekomen en bovendien moet de federale regering dat bedrijf willen verkopen, al hoewel met die besparingen.lach
Dan is het inderdaad de moeite niet dat ik de Euromillions win lach

Reageer