Waarom kan ik maar 1 programma opnemen, vroeger waren het er toch 2 op zelfde tijdtip?
Iemand raad aub
Bladzijde 1 / 2
Je kan altijd maar 1 programma opnemen op je harde schijf dus in PVR
het tweede dat op het zelfde tijdstip valt zal in nPVR (30 dagen bewaard op server) opgenomen worden
het tweede dat op het zelfde tijdstip valt zal in nPVR (30 dagen bewaard op server) opgenomen worden
Als je echter het tweede programma ene is van een zender die niet in nPVR kan opgenomen worden dan zal dit inderdaad niet lukken of je moet dan omgekeerd werken (als het eerste wel tot de zenders behoort voor nPVR opname) dan neem je eerst dit op dat niet tot nPVR zenders behoort op harde schijf (PVR) en dan het andere dat tot de nPVR zenders behoort op de server nPVR
zo als altijd vind je meer uitleg hierover op ▬► pvr versus npvr
ok, dit is wat er niet lukt. 1 programma instellen op harde schijf gaat, maar een tweede opnamen via server belgacom gaat niet
Twee programma's tegelijkertijd opnemen van niet nPVR zenders gaat inderdaad niet. Als je de volgorde gebruikt die Elsa hierboven geeft, kan je wel een combinatie van de twee programmeren, maar geen serie-opnames dan.
Bijvoorbeeld: je wilt een programma opnemen van SyFy en van Vier tegelijkertijd: eerst dat van SyFy programmeren, dan dat van Vier. Als je bv. op Vier een serie-opname geprogrammeerd hebt en je wilt daarna nog een programma van SyFy, dat tegelijkertijd loopt programmeren krijg je een conflict. Je behoudt dan SyFy en herprogrammeert het programma op Vier voor één keer. Ppff.
En ze dan nog wegkrijgen, hé Elsa.
Bijvoorbeeld: je wilt een programma opnemen van SyFy en van Vier tegelijkertijd: eerst dat van SyFy programmeren, dan dat van Vier. Als je bv. op Vier een serie-opname geprogrammeerd hebt en je wilt daarna nog een programma van SyFy, dat tegelijkertijd loopt programmeren krijg je een conflict. Je behoudt dan SyFy en herprogrammeert het programma op Vier voor één keer. Ppff.
En ze dan nog wegkrijgen, hé Elsa.
Je kan altijd bij mij komen,dat weet je.
oké, dit geprobeerd 1 op harde schijf Familie (VTM) start om 13u40 volgend geprogrammeerd thuis (EEN) start om 13u50 . normaal zou 2 de opname op server moeten zijn. Tijdens de opname waren beide rood dus aan het opnemen, thuis was nergens te vinden.
Wat is er dan eigenlijk mis?
Wat is er dan eigenlijk mis?
Inderdaad Marleen je weet dat ik bij de gelukkigen behoor en de gewiste bij mij niet terug in de lijst komen en ik heb nochtans al veel moeite gedaan om dit eens te mogen meemaken (hoe raar dit ook klink 😉 maar je weet dat ik alles wil uitproberen.
'k heb al de bbox2 gereset/ge-factory-reset de decoder gereset/ge-factory-reset en ze willen maar niet terug opduiken, is dat geen pech hebben
De ene is boos dat hij ze niet weg krijgt en de andere omdat hij ze niet terug krijgt, 't is toch allemaal niet eerslijk op de wereld hé
'k heb al de bbox2 gereset/ge-factory-reset de decoder gereset/ge-factory-reset en ze willen maar niet terug opduiken, is dat geen pech hebben
De ene is boos dat hij ze niet weg krijgt en de andere omdat hij ze niet terug krijgt, 't is toch allemaal niet eerslijk op de wereld hé
Wat is er dan eigenlijk mis?
Het zijn serie opnames die je doet waarschijnlijk en die kunnen niet in nPVR opgenomen worden dan moet je één van beide per episode opnemen maar niet al serie
Deze die je als serie opneemt komt op harde schijf en de tweede moet als episode opnemen die dan wel als nPVR kan opgenomen worden.
neen geen serieopname enkel deze aflevering voor beide, hij is niet op server opgenomen
Ik durf het bijna niet zeggen, maar trek de stekker eens even uit je decoder/zet de knop eens op af en met een beetje geluk staat de andere opname er toch op, als je opnieuw inschakelt. Dat is tenminste mijn ervaring.
Dus je hebt geen serie opnames die geprogrammeerd staan , dus ook van vroeger niet, dan zou ik de decoder eerst eens proberen te rebooten.
door de netstekker effen uit te trekken en probeer het dan nog eens opnieuw.
Lukt het ook niet dan een factory-reset proberen en opnieuw proberen ▬► Factory-Reset Dec
door de netstekker effen uit te trekken en probeer het dan nog eens opnieuw.
Lukt het ook niet dan een factory-reset proberen en opnieuw proberen ▬► Factory-Reset Dec
moest he nog niet lukken doe dan maar gans de procedure zoals hier beschreven waar de volgorde van belang is
procedure bij decoder problemen
Als dat dan nog niet lukt ga je toch de technische helpdesk (0800 22 800) moeten raadplegen want echt meer kan je niet zelf doen
procedure bij decoder problemen
Als dat dan nog niet lukt ga je toch de technische helpdesk (0800 22 800) moeten raadplegen want echt meer kan je niet zelf doen
ok heb decoder heropgestart en opnames staan er allemaal op, dit wil zeggen elke keer na opname op server heropstarten ofnie
Kom kom, het gebeurt niet elke keer hoor. (Enfin, dat hoop ik)
hahaha, khou het in de gaten straks nog eens testen, zal het dan wel weten te zeggen of het gaat
nog een vraagje, kan ik tv overal kijken ?
Voorlopig, tot die bug er uit is,kan iedereen TVO kijken. Kijk eens op je MyProximus of die optie (gratis) er bij staat. Je kan die dan activeren.
Succes en veel kijkplezier, ook met je opnames.
Succes en veel kijkplezier, ook met je opnames.
is betalende optie
Of die TV Overal inbegrepen is of niet hangt af van het soort pack dat men heeft, als het een Start Pack is dan moet men € 4,95/maand bij betalen, als het een Comfort Pack of Maxi Pack is dan zit TV Overal inbegrepen in het vast internet abonnement.
Natuurlijk op voorwaarde dat men ook Proximus TV heeft.
Natuurlijk op voorwaarde dat men ook Proximus TV heeft.
Tv overal is beschikbaar op het Proximus netwerk - via WiFi verbinding thuis of - via de Proximus Fon hotspots en via het 3G netwerk van Proximus. 3G via een laptop kan via een Usb stick daarvoor beschikbaar, een interne 3G modem op je laptop en zelf bepaalde HP types hebben een slotje voor een Simkaart al aanwezig ( bepaalde 8000 reeksen) . |
Thuis via uw Belgacom-wifiverbinding. Als u onderweg bent: via een Wi-Fi Fon Spot of het Proximus 3G/4G-netwerk. U raadpleegt de tv-gids van Belgacom TV en programmeert uw opnames van op afstand. Deze dienst is volledig gratis voor de Belgacom TV-klanten, (nog niet beschikbaar in de TV Overal-app voor Windows Phone.) TV Replay / TV Replay+ ook gebruiken met TV Overal (nog niet beschikbaar in de TV Overal-app voor Windows Phone) Bent u Proximus-klant en hebt u een Internet On GSM- of Mobile Internet-abonnement met een volume van minstens 50 MB? Met uw TV Overal-abonnement krijgt u elke maand 1 GB extra mobiel internetvolume (3G/4G) op maximum twee toestellen. U kunt dit volume enkel gebruiken voor TV Overal. |
Ik heb comfort pack
als je een Pack Comfort, besteld na 15/04/2012, hebt dan is dit gratis
surf eens naar http://sphinx.skynet.be/tv-overal/live-tv" rel="nofollow met jouw e-services logon + paswoord, met IE11 en kijk eens of het lukt.
surf eens naar http://sphinx.skynet.be/tv-overal/live-tv" rel="nofollow met jouw e-services logon + paswoord, met IE11 en kijk eens of het lukt.
Bladzijde 1 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.