Beantwoord

Opnames worden gewist

  • 1 June 2017
  • 3 reacties
  • 780 Bekeken

Deze week heeft mijn decoder ineens vanalle opnames gewist (waren geen korte termijn opnames en termijn was ook nog niet verlopen) en sinds net wist hij opnames wanneer ik kies "kijken". Iemand een idee wat ik hieraan kan doen of hoe dit komt?
icon

Beste antwoord door sabineb 1 June 2017, 12:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi,

Ik merk dat intussen het algemeen probleem is afgesloten als zijnde opgelost. Raad dus aan eens de bbox router te herstarten en wanneer die klaar is dan een restore op je decoder uit te voeren zoals eerder omschreven. Dit zou in principe het probleem moeten oplossen. Mvg sabine
Hallo Sabine, het gaat over verschillende programma's die gewist zijn (films en series van verschillende kanalen) en het verwijderen wanneer ik op "kijken" duw, doet hij momenteel bij elke opname

Groetjes,
Kizzy
Reputatie 6
Badge +4
Hi Dirk,

Indien dit gaat om bijvoorbeeld serieopnames van de zonenvan Van as, FC de kampioenen, etc die op de harde schijf van je decoder staan ( v4 decoder) kan het zijn dat de harde schijf gewoonweg flipt.

Momenteel zou ik geen actie doen op de decoder, wegens algemene problemen regio Brussel met de servers waarop de decoders verbinden en je dus bij restart enzo helemaal niks meer zou krijgen maar een sys error,

maar morgen zou ik eens aanraden een restore uit te voeren op je decoder waarbij die dan een selfcheck/repair doet

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

mvg sabine

Reageer