Waarom worden de tijden niet gerespecteerd van de TV gids voor de opnames.
Wij zijn bijna steeds verplicht op de opnames maximaal te verlengen ( +20 minuten) en nog regelmatig missen wij de laatste minuten van de uitzending.
Kan dit op een andere manier opgelost worden?
Bladzijde 1 / 1
Die tv gids is infeite nog altijd niet verbeterd tegenover vroeger.Ik had al eens gevraagd om die opname tijden te kunnen verlengengen zoals vroeger.Ik hoop dat dit in de toekomst komt want ik vind dit toch echt nodig.Vooral als je opnamens s'avonds pland.Dan loopt het nogal eens mis en ook s'morgens vroeg dan staat het begin er niet op maar daar heb ik al iets op gevonden het programma er voor er ook bij opnemen.
Zou kunnen dat de interne klok van je decoder niet meer juist loopt. Reboot je decoder eens zodat deze opnieuw de tijd kan syncroniseren met het netwerk.
En de TV-zenders houden zich ook niet altijd aan de opgegeven tijden......PDC was de beste oplossing hiervoor, maar enkel bij analoge TV beschikbaar.
Het is daarom dat het een slechte tv gids is.Alles zit zo vast als een ei.Vroeger kon je je opname tijd veel ruimer maken dit is nu niet meer mogelijk.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.