Opnames verdwenen

  • 19 February 2016
  • 8 reacties
  • 565 Bekeken

Gisteren zag ik in de opgenomen programma's een dubbele opname (zelfde datum en tijd). Ik dacht ik verwijder een opname, gevolg: ALLES wat we opgenomen hadden op de digicorder is nu verdwenen.

Kent iemand dit fenomeen? Kunnen we onze opnames terug krijgen?

8 reacties

Inderdaad werd hier al gepost door anderen (als je zoekt op het forum "opnames verdwenen, zal je wel wat vinden)
anders eens proberen door je decoder 5 seconden zonder spanning te zetten.
Als het niet lukt kan je ook de technische dienst opbellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u) en door geven over welke opnames het gaat;
Decoder hebben we reeds heropgestart en ook zonder spanning gezet. Het is onmogelijk om te zeggen welke opnames verdwenen zijn. Het waren opnames voor het kleinkind. Verschillende Plop filmpjes.
Wat is de oorzaak van dit probleem?
Reputatie 7
Badge +6
Kan je even je telefoonnr of klantennr doorsturen naar Het Proximus Team. Dan kijken we even na waar de opnames heen zijn.
Reputatie 5
Badge +3
@ThomasP,
Kan je voor mij ook even kijken waar mijn opnames naartoe zijn?
Meer info: zie mijn topic over dit thema op: NTE_6.1.10.116 software op Decoder V5 (02/02/16)

mvg
Reputatie 5
Badge +3
@Morgan, blijkbaar zijn er volgens PX problemen met de netwerkopnames (60 dagen), een volgende update in maart zou dit moeten verhelpen.
Reputatie 7
Badge +6
@ThomasP,
Kan je voor mij ook even kijken waar mijn opnames naartoe zijn? ...

Uiteraard, kan je ook even je telefoonnr of klantennr doorsturen naar Het Proximus Team?
We hebben gerelateerd probleem: ik zie enkel nog de laatste opname; alle andere opnames zijn niet beschikbaar; ik zie wel dat er bv op 'lange termijn' 19 opnames zijn, maar ik kan ze niet selecteren...; enkel de laatste opname is zichtbaar.... Ik heb de router al geherstart, en de decoder eveneens, maar zonder resultaat...
Reputatie 7
Badge +6
Bjurry,

We kampen momenteel met een algemene storing:
https://nl.forum.proximus.be/tv-dagelijks-gebruik-tips-tricks-8/krijg-geen-lijst-opnames-planning-meer-zondag-0030-op-beide-decoders-33956

Onze engineering crew doet er alles aan om dit euvel zo spoedig mogelijk op te lossen.

Groeten,
Wim

Reageer