Dag iedereen,
Wij hebben sinds een tijdje het 'nieuwe systeem' van Proximus TV. Mijn echtgenoot heeft de series : The Crimson Field en Ray Donavan opgenomen maar plots zijn wij de 1ste en 2de afleveringen kwijt. Ik heb verleden week vrijdag een mailtje gestuurd naar 'de medewerkers' maar nog geen antwoord gekregen.
Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen ( hebben al meermaals gereset enz.) om deze afleveringen terug te krijgen.
Is vervelend om een serie te volgens als je aflevering mist.
Bedankt.
Monique.
zoals je waarschijnlijk al gemerkt heb ben je zeker niet alleen op dit forum en inderdaad je kan zelf alleen maar proberen die terug te krijgen door je decoder te resetten of te factory resetten , en ook dat is zeker nog geen garantie. (zie ==> procedure bij decoder problemen)
Best even aan Proximus (evtueel via privé bericht) vragen via één van deze wegen:
- http://support.nl.proximus.be/app/contact" target="_blank of in de tweede plaats via
- https://twitter.com/proximus/with_replies" target="_blank waar ze ook heel vlug reageren
Best even aan Proximus (evtueel via privé bericht) vragen via één van deze wegen:
- http://support.nl.proximus.be/app/contact" target="_blank of in de tweede plaats via
- https://twitter.com/proximus/with_replies" target="_blank waar ze ook heel vlug reageren
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.