Vraag

Opnames oude decoder

  • 3 August 2016
  • 7 reacties
  • 565 Bekeken

Beste

Na de omruilig van mijn oude digibox naar de nieuwe digibox zou ik nog graag de opnames van de oude digibox willen behouden en kunnen zien.

Hoe kan ik dit nog voor elkaar krijgen?
Kan ik nog de oude digibox gebruiken om die oude opnames te zien? (eens geprobeerd maar niet gelukt spijtig genoeg)

Kunnen jullie me aub helpen hiermee?

Alvast bedankt.

Mvg

7 reacties

Reputatie 5
Badge +3
De opnames op de harde schijf op je oude decoder ben je uiteraard kwijt, deze op de server staan terug op je nieuwe decoder en kan je nog bekijken. Heb je uw oude decorder nog of is die omgeruild bij een Proximus center?

mvg.
Als de oude decoder (Telenet werkt met digibox) nog hebt kan je hem gewoon ook aansluiten op de lijn en de opnames op harde schijf nog bekijken maar begin volgend jaar gaat dit niet meer lukken want de oude v3 decoders worden van de lijn gehaald en dan kan je ook de opnames op harde schijf niet meer bekijken.
Reputatie 6
Badge +3
Indien het hier gaat over een oude v3 die je huurde, let dan op dat in de brief die je hebt gekregen duidelijk staat dat na 30 dagen de oude decoder niet meer zal werken (anders heb je namelijk 2 decoders voor de prijs van 1)
Dat is toch nog altijd niet gebeurd bij die mensen die ik weet dat ze die op de lijn terug aangesloten hebben van in het begin al dat de v3 omgeruild werd door v5-c, dus is toch al een hele tijd, heb jij dat dan al van iemand gehoord dat dit wel al gebeurd is ? en als het zo is is het natuurlijk nog geen ramp.
Voor de prijs van twee tot begin volgend jaar dan toch maar!
En als dit toegepast wordt heb je nog 30 dagen om op de oude decoder de opnames te bekijken of op te nemen via scart op een recorder in dien je dit echt wenst, zie :=> http://bgctv.skynetblogs.be/#Decoder-opnames-op-DVD-Recorder-copieren
Allereerst bedankt voor de snelle reacties.
Ik heb de oude decoder nog idd. Het gaat om de eerste grootste decoder van Belgacom nog, een grijze versie die ik dus niet huurde ofso.
Op deze foto's hier :=> http://bgctv.skynetblogs.be/#decodertypes
kan je zien welk type je hebt v3 of v3b
Dan kan je die nog aansluiten en de opnames bekijken maar kan wel invloed hebben op je ander decoder als je lijnsnelheid te laag zou zijn en je mss dan geen HD meer zou kunnen bekijken op je nieuwe. Maar je kan het eventueel proberen.
De V3 heb ik idd. Ok ik zal het straks eens proberen.
Ik laat jullie nog iets weten of het gelukt is of niet,

Nog een fijne avond verder.

Mvg

Reageer