Vraag

Opnames kunnen niet bekeken worden


Wij kijken bijna nooit live tv maar nemen meestal programma's op. Sinds enkele maanden kunnen we echter sommigen van onze opnames niet meer bekijken. Het betreft 80% van de opnames. Wanneer we naar het menu opnames gaan, op het programma klikken en dan op 'kijken' dan komen we terug op het beginscherm van het programma.
Soms lukt het echter om via de tablet te klikken op 'bekijken op tv' en dat lukt wel en we kunnen dan wel met onze afstandsbediening verder spoelen en pauzeren ed. Maar helaas lukt dit ook niet altijd.
Ik heb hier al herhaaldelijk voor met proximus gebeld al talloze keren stekkers uitgetrokken en apparaten afgezet,... in totaal denk ik dat ik al meer dan 4u aan de lijn heb gehangen en ik begin het een beetje beu te worden.
Sinds 6 maanden hebben we proximus en ik heb ervoor 20 jaar telenet gehad. Op die 6 maanden heb ik al meer met proximus aan de lijn gehangen dan in die 20 jaar bij Telenet. Het begint hoog te zitten.
Iemand een ander idee dan de boel buiten gooien ?

27 reacties

Reputatie 3
Badge +1
BBOX3 hebt de status laten nakijken of hij in routed mode voor TV staat.
Dit zorgt meestal voor dergelijke problemen. (Opnames kunnen bekijken en geen live streams of omgekeerd)

Ook als de bbox3 in routed mode staat worden gellijkaardige problemen gemeld allen blijkbaar na de NTE ....14.4 zou dit verbeterd zijn.


V5 en V5 Compact werken niet deftig zonder routed mode, zo is me toch geleerd en DRA is echt opnieuw de software downloaden, is niet altijd bij een reset, die reset je software enkel.

MVG
Maar die DRA verschijnt toch als je een factory reset doet !
Als ik in bridged mode werkte vroeger met mij V5 en ook met de v5-mini, heb ik toch hiermee geen enkel probleem ondervonden !!
Maar of er anderen daardoor wel problemen ondervonden hebben daar kan ik mij moeilijk over uitspreken toch niet veel van gelezen op 't internet ;-)
NB: Nu werk ik ook in routed mode.

Reageer