Vraag

Opnamen v5 60 dagen // harde schijf

  • 17 October 2016
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Nog een probleem met opnamen en voornamelijk het instellen ervan: vaak gebeurt het dat, wanneer ik een film, serie of een hele reeks wens op te nemen en heel specifiek instel dat het op "lange termijn" beschikbaar moet blijven, quasi alles op 60 dagen en dus op korte termijn opgenomen wordt. Zeer vervelend. Geregelde reboot van de decoder haalt niets uit. Het gaat een tijd goed en plots de ene bug na de andere. Wat is het probleem? Wat kan eraan gedaan worden? Wanneer worden deze vervelende problemen nu eens eindelijk fatsoenlijk opgelost?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
En wat doet het na die 60 dagen? Met andere woorden is het probleem dat ie het niet opneemt op de harde schijf, of dat het verkeerd word getoond.

Zijn er op die momenten geen conflicten. Indien je lange termijn kiest, moet je zelf nakijken of er geen twee programma's tegelijkertijd opgenomen worden.
Reputatie 3
Dat mag niks met keuze lange termijn te maken hebben en daarbij als alles zou werken zoals het moet dan heb je second cloudpvr die niet conflict gevoelig zou mogen zijn, nogmaals als het systeem zou werken zoals het vooozien is.
Indien het opgenomen wordt op korte termijn, is de opname effectief verdwenen na 60 dagen.
Wat betreft conflicten, ben ik me ervan bewust dat je in principe maar 1 opname op de harde schijf kan opnemen, andere op de cloud.
Ik zorg er dan ook voor dat opnamen die ik effectief op lange termijn wens te bewaren, zo ook opneem en het andere op korte termijn zet of laat zetten.
Maar dat brengt geen zoden aan de dijk. Heel vreemd! Reboot, reset, hard reset wil allemaal niet helpen...

Reageer