OPNAME PROGRAMMA MOOI EN MEEDOGENLOOS

  • 24 October 2011
  • 10 reacties
  • 1203 Bekeken

Badge
Geachte,

Wanneer ik een opname gedaan heb van Mooi en Meedogenloos,sta bij de opgenomen programmas,en als ik na een uur het programma wil bekijken is het programma weg.Het is al de derde keer op een week tijd.

Grt

10 reacties

Probeer eens je decoder te resetten. Trek achteraan je decoder het netsnoer uit om het daarna na enkele seconden opnieuw aan te sluiten.

Dit kan vele problemen verhelpen met je decoder.
Badge
allemaal al gedaan,moet niet anders doen dan te resetten
Factory reset ook al gedaan ?

Badge
ja ook
Als je anders geen problemen hebt met programma's bekijken dan zal de decoder waarschijnlijk defect zijn en neem je best contact op met de technische helpdesk op gratis nummer 0800 22 700 tot 23h
Beste Robby,


heeft u het enkel met die ene opname of kan u niets meer opnemen?

Het kan wijzen op een defect aan de decoder.

Gelieve onze technische dienst te contacteren op 0800/22700 (tot 22u)


Mvg

Eva van Belgacom
Oei Eva hopelijk heeft Robby je om 23 uur niet wakker gebeld door mijn fout Knipogen
Badge
Eva,

Ik heb je niet wakker gebeld he,lag zelf al in bed.

Ik kan nog andere programma's opnemen maar er zijn enkele die verdwijnen ook op mijn tweede tv,dus het kan niet aan de decoder liggen denk ik.
Beste Robby,


je gaat toch best even onze technische dienst contacteren zodat ze samen met u enkele testen kunnen overlopen.



Mvg

Eva van Belgacom
Ik heb het ook al een paar keer gehad, vooral met serie opnames, vorig jaar was ik in één dag tijd al mijn serie-opnames van thuis kwijt, nu ben ik 2 weken komen eten kwijt.

De films die ik opneem ( geen serie-opname dus) blijven er opstaan, zelfs die van vorig jaar. Ik vrees dat het niet aan de decoder ligt Wenkbrauw ophalen

Reageer