Hallo
We hebben regelmatig problemen met onze opnames.
1. Opnames verschijnen niet in de lijst van opgenomen programma's.
2. Bij het afspelen van een opname verschijnt er "Bedankt, uw opname start dadelijk", om dan na een tijd terug te springen naar de lijst van opnames. Dit gebeurt voornamelijk als er meerdere opnames tegelijk gepland werden.
Wat kan hier aan gedaan worden? Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Je kan eens het volgende proberen:
1. Zet al je toestellen uit en trek de stekker uit van modem, decoder, PLC of Wifi Bridge
NB: PLC en/of Wifi Bridge als je deze eventueel staan hebt tussen BBOX en decoder
2. Wacht 20 seconden.
3. Start ENKEL de modem op en WACHT 10 minuten of tot DSL ledje continu brandt.
4. Start nu je PLC of Wifi Bridge op en wacht 2-3 minuten.
5. Als alles is opgestart, kan je nu je decoder opstarten.
Mocht dit niet lukken kan je best eens bellen naar helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
1. Zet al je toestellen uit en trek de stekker uit van modem, decoder, PLC of Wifi Bridge
NB: PLC en/of Wifi Bridge als je deze eventueel staan hebt tussen BBOX en decoder
2. Wacht 20 seconden.
3. Start ENKEL de modem op en WACHT 10 minuten of tot DSL ledje continu brandt.
4. Start nu je PLC of Wifi Bridge op en wacht 2-3 minuten.
5. Als alles is opgestart, kan je nu je decoder opstarten.
Mocht dit niet lukken kan je best eens bellen naar helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Kun je even nakijken welke software de decoder, de gen 3000 of NTE? Via mijn account-->instellingen-->systeem, kan je dit opvragen.
Welk type decoder gebruikt u?
Met een V5/V5compact en met de NTE SoftW zouden de opname problemen normaal moeten opgelost zijn, of toch bijna?
Voor je opname probleem zou ik eerst de decoder even uitschakelen en na 20 sec. terug aan, waarschijnlijk zal de opname starten.
mvg
Welk type decoder gebruikt u?
Met een V5/V5compact en met de NTE SoftW zouden de opname problemen normaal moeten opgelost zijn, of toch bijna?
Voor je opname probleem zou ik eerst de decoder even uitschakelen en na 20 sec. terug aan, waarschijnlijk zal de opname starten.
mvg
Wordt nog gemeld met de v5 NTE software ook, waar iedereen ook nog de laatste versie niet heeft en zou daar moeten opgelost zijn , hoop ik toch;-)
Inderdaad het gaat hier over de:
Dec(V5) NTE_6.1.10.116 ( 02 feb 2016) die de problemen met opnames zou moeten oplossen...
excuseer
Dec(V5) NTE_6.1.10.116 ( 02 feb 2016) die de problemen met opnames zou moeten oplossen...
excuseer
Software van de decoder is gen3000.
Na het heropstarten zijn ineens wel alle opnames terug zichtbaar, bedankt!
Na het heropstarten zijn ineens wel alle opnames terug zichtbaar, bedankt!
Is inderdaad niet altijd nodig om de volledige procedure en de goede volgorde met de modem inbegrepen te volgen maar bij enkele gevallen lukt het niet met gewoon alleen de decoder even af te zetten en zelf ook niet dor alleen een FacReset uit te voeren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.