Skip to main content

opname afgebroken ?

  • 27 January 2015
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Dikke bug in de software ?





Heb je toevallig ingesteld om alle afleveringen van een serie op te nemen ?





Waarschuw dan alle gezinsleden. Eenmaal de opname begonnen is en toevallig kijkt er iemand naar die zender dan kan die niet meer verder zappen. Tenzij er JA wordt geantwoord op de vraag: opname stoppen.

het enigste wat je zelf kunt ondernemen is beschreven in deze ➽ procedure



en als dit niet helpt of maar tijdelijk oplossing biedt



zal je Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) moeten raadplegen



en zal de oplossing ook van Proximus moeten komen,



klacht indienen of je probleem beschrijven en opsturen kan via ➽ mail ons





of privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers



en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


Reageer