Skip to main content
ik kan mn programma's die opgenomen zijn op 60 dagen niet meer bekijken

heb reeds enkele malen gereset maar dat helpt niet

ik verlies hierdoor allerlei programma's die ik wil bekijken omdat de tijd verloopt

ben niet gelukkig hiermee

mvg
Een gekend probleem waar veel klanten mee af te rekenen hebben, soms staan ze nog in je Lijnprofiel maar of ze dit dan kunnen terug beschikbaar maken op je decoder weet ik niet juist, je kan wachten tot iemand reageert hier op het forum of je kan bellen naar de helpdesk zoals he zelf verkiest natuurlijk.

Helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)

gelijkaardig geval ══► opnames verdwenen

misschien ook eens interessant om weten ═►ProximusTV - Huidige status, bugfixes & toekomstige features
Ach jij bent de enige niet, en da's een understatement ;)

Ikzelf ben klant via Scarlet, was jaren content over Proximus TV en kreeg dan een tweetal maanden geleden - ongevraagd - de nieuwe interface door de strot geduwd.

Gevolg: HD gewist op de V4 en rampzalige opname-probs; serieel opnemen lukt trouwens nog altijd niet.

Courage!
Martine,



Eerst en vooral mijn excuses voor de late reactie.

Indien je deze opnames niet kan afspelen en het helpt niet de decoder te herstarten door deze kort van stroom te onderbreken kan je het volgende eens doen :

Schakel de de decoder uit door deze van stroom te onderbreken.

Terwijl deze is uitgeschakeld dien je de modem eens te resetten, zie :

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

Wanneer de reset gedaan is wacht je tot de modem volledig terug is opgestart (alle leds terug blauw) en schakel je tenslotte de decoder terug in.

Reageer