Beantwoord

Opgenomen programma kan niet bekeken worden

• 19 januari 2016
  • 6 reacties
  • 237 Bekeken

Reeds verschillende malen kunnen we niet kijken naar een opgenomen serie/film. Bij het opvragen wordt aangegeven dat de serie/film opgenomen is (er is ook geen conflict bij het instellen), het aantal minuten en de resterende dagen staan aangegeven, bij het drukken op bekijken krijgen we de boodschap: Bedankt, uw programma start zo dadelijk en na een 10 tal sec keert het scherm terug en kan de opname niet bekeken worden.
icon

Beste antwoord door Bram 21 januari 2016, 12:03

Allicht heeft dit te maken met de nieuwe ProximusTV software waar ik al eerder op dit forum over communiceerde.
Onze teams werken aan een oplossing en we zullen binnenkort een update uitrollen bij de klanten.
Bekijk origineel

6 reacties

Helpt het niet als je decoder 5 seconden zonder spanning zet (via schakelaar achteraan of de stekker uittrekken) en terug laat opstarten.
(soms kan het ook door even de utp kabel even los te koppelen aan je decoder maar dit werkt niet altijd bij iedereen blijkbaar)
Reputatie 6
Badge +4
Allicht heeft dit te maken met de nieuwe ProximusTV software waar ik al eerder op dit forum over communiceerde.
Onze teams werken aan een oplossing en we zullen binnenkort een update uitrollen bij de klanten.
Reputatie 3
Badge +1
Krist_01

Je kan best eens het volgende problemen:

1. Zet al je toestellen uit en trek de stekker uit (modem, decoder, PLC of Wifi Bridge)
2. Wacht 20 seconden.
3. Start ENKEL de modem op en WACHT 10 minuten.
4. Start nu je PLC of Wifi Bridge op en wacht 2-3 minuten.
5. Als alles is opgestart, kan je nu je decoder opstarten.

Normaal kan je dan al je opnames terug bekijken. Mocht dit niet lukken kan je best eens bellen naar 0800 22 800

Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten
Technieker Antwerpen
Reputatie 5
Badge +1
@Technieker Antwerpen
Technicus? Leuke leerling-tovenaar 😉
Reputatie 3
Badge +1
@Technieker Antwerpen
Technicus? Leuke leerling-tovenaar ;)

hoe bedoel je?

Met vriendelijke groeten
Technieker Antwerpen
Ja dat is de gewone procedure bij decoder problemen dat ik hier al zo dikwijls aangehaald heb, maar dat is niet altijd van doen zoals Bram CM, hier ook al gezegd heeft.
Soms helpt het gewoon
- door alleen de utp stekker even los te koppelen van de decoder,
- door alleen de decoder even 5 seconden spanningsloos te zetten
- door alleen de bbox 20 seconden zonder spanning te zetten.
en soms moet je de procedure bij decoder problemen volgen
Alleen door het te proberen kan je weten wat het best voor u de oplossing biedt en als het maar niet wil lukken dan de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)

Reageer