Opgelet dit is een geval van phishing

  • 24 December 2015
  • 4 reacties
  • 309 Bekeken

Uw openstaande factuur
Vermijd eventuele herinneringskosten of een dienstonderbreking

Geachte heer/mevrouw,

Proximus info: In de maand oktober 2015, hebt u het maandelijkse surflimiet van de databundel overschreden met 320MB.
Aangezien dit dataverkeer als buitenbundel-gebruik wordt gezien, rekenen wij hiervoor 10 cent per MB.

Wij hebben u meerdere malen per brief verzocht om de betaling te voldoen, tot op heden hebben wij geen reactie van u ontvangen.
Wij attenderen u daarom per mail dat het betalingstermijn inmiddels is verstreken.

Wij bieden u nog een laatste mogelijkheid aan om het openstaande bedrag van €32,00 alsnog binnen 3 (werk)dagen te voldoen.
Door onderstaande stappen te volgen kunt u dit bedrag eenvoudig via Mistercash/Bancontact, Payapal en Mastercard voldoen.

· Klik hier om uw openstaande factuur te voldoen.

Zodra u het openstaande bedrag via 3V Payment Group hebt betaald, ontvangt u per mail een unieke 19-cijferige code.
Om de betaling succesvol af te ronden, dient u de 19-cijferige code in te vullen op onze site via onderstaande link.
Na dat u de 19-cijferige code zorgvuldig hebt ingevuld zult u automatisch worden doorgelinkt naar onze homepagina.

· Klik hier om de 19-cijferige code in te vullen op onze site.

Belangrijk: Hiermee vermijd u een eventuele dienstonderbreking of dat de factuur verder wordt verhoogd met herinneringskosten.

Met vriendelijke groeten,

Het Proximus-team

=================================================================================

OPMERKING: Proximus werkt trouwens niet met 19-cijferige codes.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Bedankt Elsa om dit te melden.
Lijkt mij eerder een geval van 'phishing'.
LEES DIT!
Inderdaad titel is verkeerd gekozen, maar ik kan hem niet meer aanpassen zoals het vroeger kon!
Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad titel is verkeerd gekozen, maar ik kan hem niet meer aanpassen zoals het vroeger kon!
Dan zal ik dat effe voor jou doen ;-)

Ook op onze Facebook pagina zijn er klachten daarover.
Bedankt Wim, het is blijkbaar alleen het bericht dat je nog effen kunt aanpassen.

Reageer