Uw openstaande factuur
Vermijd eventuele herinneringskosten of een dienstonderbreking
Geachte heer/mevrouw,
Proximus info: In de maand oktober 2015, hebt u het maandelijkse surflimiet van de databundel overschreden met 320MB.
Aangezien dit dataverkeer als buitenbundel-gebruik wordt gezien, rekenen wij hiervoor 10 cent per MB.
Wij hebben u meerdere malen per brief verzocht om de betaling te voldoen, tot op heden hebben wij geen reactie van u ontvangen.
Wij attenderen u daarom per mail dat het betalingstermijn inmiddels is verstreken.
Wij bieden u nog een laatste mogelijkheid aan om het openstaande bedrag van €32,00 alsnog binnen 3 (werk)dagen te voldoen.
Door onderstaande stappen te volgen kunt u dit bedrag eenvoudig via Mistercash/Bancontact, Payapal en Mastercard voldoen.
· Klik hier om uw openstaande factuur te voldoen.
Zodra u het openstaande bedrag via 3V Payment Group hebt betaald, ontvangt u per mail een unieke 19-cijferige code.
Om de betaling succesvol af te ronden, dient u de 19-cijferige code in te vullen op onze site via onderstaande link.
Na dat u de 19-cijferige code zorgvuldig hebt ingevuld zult u automatisch worden doorgelinkt naar onze homepagina.
· Klik hier om de 19-cijferige code in te vullen op onze site.
Belangrijk: Hiermee vermijd u een eventuele dienstonderbreking of dat de factuur verder wordt verhoogd met herinneringskosten.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
=================================================================================
OPMERKING: Proximus werkt trouwens niet met 19-cijferige codes.
Dan zal ik dat effe voor jou doen ;-)
Ook op onze Facebook pagina zijn er klachten daarover.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.