Op lager profiel gezet.
Sinds een 2-tal dagen had ik een kleine, korte beeldstoring als ik naar een hd zender zapte.
Nu vandaag heb ik helemaal geen hd zenders meer. Ja, zegt men bij Belgacom, uw profiel is verlaagd en daarom geen hd zenders meer. We gaan een technieker sturen.
Is het normaal dat men ineens uw profiel verlaagd en dat je zelf maar moet uitvissen wat er scheelt? Wat als ik zelf geen contact zou nemen met Belgacom? Zou mijn 'hd' dan automatisch terug in orde komen?
Ik vind dit toch maar een povere communicatie naar mij toe.
Mvg, Dabo
Ja, zegt men bij Belgacom, uw profiel is verlaagd en daarom geen hd zenders meer.
Dat heeft niks met je DLM profiel te maken.
Het zal dan een repair profiel zijn dat je gekregen hebt
==========================================
Surf eens naar je webinterface van je modem http://192.168.1.1
vul er je paswoord in, dat je vindt naast het SN: op de sticker van je bbox modem.
en lees daar het volgende af:
Downstream Line Rate: ??? kbps
Upstream Line Rate: ??? kbps
Downstream Training Marge: ??,? dB
=======================================================
Nog een andere vraag, Je hebt toch onlangs je decoder niet laten omruilen ?
=========================================================
PS: De DLM wacht natuurlijk geen 90 dagen om je lijn te verlagen, wat je mss verkeerdelijk uit bovenstaande uitleg zou kunnen concluderen, hij monitort je lijn continu.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.