Op 1/09 verdwijnen BBC Four en Cbeebies uit het aanbod.


Reputatie 7
Badge +6
Op 1/09/2016 verdwijnen BBC Four en CBeebies uit het aanbod (boeketten Multi, Music and Culture en Kids) van Proximus.
' We hopen heel binnenkort een nieuw aanbod aan u voor te stellen', staat er bij. (Factuur van deze maand).
Daar kijken we naar uit. 😃

This topic has been closed for comments

30 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ik kan maar één ding zeggen, het gaat er niet op vooruit!
Telenet is duur op tv gebied Bart.
En in Amerika (dochter woon er 5 jaar) kan het al dat de klant keuze maakt welke zenders hij wil hebben. Ze werk daar met haar ventje uitsluitend via internet om naar tv zenders te kijken betalen dan ervoor maandelijks bedrag en ze hebben hun zenders die ze willen, niet meer via de kabel of telefoonlijn. Bedoel ermee ze hebben geen tv abonnent meer bij hun internet aanbieder aangezien ze werken via internet om tv te kijken naar de zenders die ze willen. Reden is doodsimpel meer dan 50 zenders erin en reclamevrij.

Punt is dat wij als klant op paar maanden tijd 8 zenders kwijt zijn en er mogen dan drie zenders erbij gekomen zijn. Zijn dan nog altijd 5 zenders kwijt en de prijs blijft hetzelfde.
Reputatie 2
Patrick wel geen appels met citroenen vergelijken, of hoe je het ook wil noemen. Ik wil zelfs de maam PX niet vernoemen, maar zal toch enkele vaststellingen moeten doen. Na wat ik hier allemaal lees en omdat ik dan bij Telenet klant ben. Ik zal je dit binnen de maand zeggen of dit zo is of dit in Amerika is; Maar Amerika is Europa niet algoed, daar knallen ze je jo maar neer. Ik heb niet gezegt dat het niet zo zijn, maar vraag dan eens aan je dochter of zij dan voor haar 5 of 8 of 12 zenders enkel betaald of voor 70. want dat krijg je er bij mij niet in dat een operator zo stom zou zijn om iemand zenders te laten kiezen en enkel die te laten betalen. Dus op zo een groot continent zal je dan ook wel veel aanbieders hebben? Als die dat allemaal dan zo doen en één aanbieder heeft weinig succes met zijn aanbod, dus de klanten trekken naar anderen. Dan is dat bedrijf direct failliet. awel ik geloof er niets van, Amerika of niet. Wat ik hier uit kan afleiden is dat zij IP TV. hebben, en als je wil kan je dit hier ook ontvangen allemaal informatie op google. Een slingerbox is het beste.
Reputatie 7
Badge +6
BBC Four, Cbeebies enz. verdwijnen spijtig genoeg uit het aanbod, maar er wordt een vernieuwing in het aanbod beloofd. Dat is het belangrijkste.
Waarom moet dit opnieuw leiden tot het aloude ge-emmer over Play More van TN of de TV gewoontes in Timboektoe? Zoiets is, eens te meer, zinloos.
Ik weet niet of het kan/mag, maar mag ik vragen om dit topic dan ook af te sluiten?
Reputatie 7
Badge +6
BBC Four, Cbeebies enz. verdwijnen spijtig genoeg uit het aanbod, maar er wordt een vernieuwing in het aanbod beloofd. Dat is het belangrijkste.
Waarom moet dit opnieuw leiden tot het aloude ge-emmer over Play More van TN of de TV gewoontes in Timboektoe? Zoiets is, eens te meer, zinloos.
Ik weet niet of het kan/mag, maar mag ik vragen om dit topic dan ook af te sluiten?

Bon, ik treed Marleen bij. De discussie over het aanbod bij Telenet of in de VS is niet relevant. Proximus zal wel te gelegenertijd communiceren over het vernieuwde TV-aanbod.
Ik sluit dan ook dit topic.