Op 1/09 verdwijnen BBC Four en Cbeebies uit het aanbod.


Reputatie 7
Badge +6
Op 1/09/2016 verdwijnen BBC Four en CBeebies uit het aanbod (boeketten Multi, Music and Culture en Kids) van Proximus.
' We hopen heel binnenkort een nieuw aanbod aan u voor te stellen', staat er bij. (Factuur van deze maand).
Daar kijken we naar uit. 😃

This topic has been closed for comments

30 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Op mijn laatste factuur stond daar nog niks van vermeld....
Heb je dit boeket want dat staat bij mij ook niet vermeld
Heeft ook iemand reeds op Facebook gemeld.
Reputatie 7
Badge +2
Bij mij staat dat ook niet. Maar goed dat betekent dat dat boeket ook gekrompen wordt. Jammer wat BBC Four keek ik veel voor de prachtige documentaires. Maar goed, bij TN zijn zowel BBC Three als Four verdwenen bij de komst van BBC First. Misschien komt die dan in de plaats. Maar PX moet zich wel snel gaan buigen over de invulling van hun pakketten en de zenders die nog overschieten.

Goed dat betekent alleen dat mijn VPN toch de investering waard was. Ik kijk OTT naar veel Britse zenders en zelfs in zeer goede kwaliteit.

Dit is wel een domper, terwijl de forumvolgers net vragen om meer zenders, verdwijnen ze enkel.
Reputatie 7
Badge +6
Dit is de tekst:

Reputatie 7
Badge +2
Bedankt Marleen. Zal er wel volgende maand opstaan bij mij.

Ik vind het wel erg dat PX niet vooraf alternatieven heeft in dit geval. Als een zender plots stopt uit eigen initiatief dan kan ik begrijpen dat dit moeilijk is, maar met de BBC is het gewoon een contract dat afloopt en dat ze niet vernieuwen.
Reputatie 2
Op 1/09/2016 verdwijnen BBC Four en CBeebies uit het aanbod (boeketten Multi, Music and Culture en Kids) van Proximus.
' We hopen heel binnenkort een nieuw aanbod aan u voor te stellen', staat er bij. (Factuur van deze maand).
Daar kijken we naar uit. :D


zijn dan lang blijven staan bij jullie. Bij ons zijn ze al meer dan een half jaar weg denk ik.
Reputatie 2
Heb je dit boeket want dat staat bij mij ook niet vermeld
Heeft ook iemand reeds op Facebook gemeld.


Dit zal enkel op de facturen komen van de mensen die een pakket hebben waar uit die zender of zenders verdwijnen denk ik.
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb een boeket Music & Culture speciaal genomen voor BBC 4 omdat Telenet zo vriendelijk was geweest om die zender uit hun aanbod en dus ook uit Play More te verwijderen.
Indien het klopt dat BBC 4 uit het aanbod van Proximus verdwijnt dan zal ik geen moment aarzelen om dat boeket op te zeggen maar dat zal ik pas in september doen nadat die zender uit het pakket verdwenen is en eventuele opnames bekeken zijn.
Reputatie 2
Ik heb een boeket Music & Culture speciaal genomen voor BBC 4 omdat Telenet zo vriendelijk was geweest om die zender uit hun aanbod en dus ook uit Play More te verwijderen.
Indien het klopt dat BBC 4 uit het aanbod van Proximus verdwijnt dan zal ik geen moment aarzelen om dat boeket op te zeggen maar dat zal ik pas in september doen nadat die zender uit het pakket verdwenen is en eventuele opnames bekeken zijn.


Denk nu wel dat proximus hier iets in de plaats moet zetten omdat dat boeket veel kleiner is dan play-more. anderw moet die prijs gaan zakken want mensen gaan niet even veel betalen voor een boeket waar twee zenders uit verdwijnen. Zeker klanten die hier al zitten weten dit; Nieuwe nog niet natuurlijk dat er vroeger 2 zenders meer in zaten, of komen bedrogen uit als de informatie online nog niet is aangepast.
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb een boeket Music & Culture speciaal genomen voor BBC 4 omdat Telenet zo vriendelijk was geweest om die zender uit hun aanbod en dus ook uit Play More te verwijderen.
Indien het klopt dat BBC 4 uit het aanbod van Proximus verdwijnt dan zal ik geen moment aarzelen om dat boeket op te zeggen maar dat zal ik pas in september doen nadat die zender uit het pakket verdwenen is en eventuele opnames bekeken zijn.

Ik heb dat boeket ook, en kijk ook regelmatig naar BBC Four. Maar heb gelukkig ook MezzoLiveHD (niet bij Telenet, wél Mezzo in SD in boeket) en Brava in HD (bij Telenet in SD in het standaardaanbod) in dat boeket zitten.
Ik ben al overgestapt van het Maxi pakket naar het start pakket.

- Entertainment boeket 2 zenders minder 13 Street en Syfy
- Kids boeket zender minder Cbeebies
- Music & Culture boeket zender minder BBC FOUR

En intussen zijn er nog zenders verdwenen zoals Zen tv enz... volgens mijn rekening zijn wij als Vlaming op paar maanden tijd 8 zenders kwijt en het aanbod in Wallinie blijf het zelfde. En er gaan binnen kort nog zenders verdwijnen. En wat geeft de klant intussen gekregen in plaats de MS zender met aanbod van 10 jaar oud en foodchannel

IK als klant vraag mij dan af krijg iedere maand minder en minder zenders en de prijs blijf hetzelfde?

Ben super blij dat Nature & Discovery boeket onveranderd blijven maar snap nog altijd niet de logica dat Discovery ID er niet in zit. Maar dat zal niet veranderen als ze die zender uit het boeket Entertainment boeket nemen zitten er nog 4 zender in. En vooral waarom ze niet in HD zijn de Discovery channels.

En PX jullie moeten dringend jullie website aanpassen http://www.proximus.be/nl/id_cr_multipackage/particulieren/producten/televisie/boeketten-passen/alles-in-1-boeket-multi.html
Is misleidende reclame Zenders aanbieden aan klanten die jullie niet meer aanbieden strafbaar voor de wet.
Reputatie 2
Maar van één ding ben je dan toch zeker dat je tussen nu en 3 maanden er drie zenders bij hebt in je basis aanbod en daar heeft niemand niets voor moeten doen.:?
Het blijf stom dat de klant niet kan kiezen welke zenders hij wil ontvangen en wat bedoel ik ermee.

- Kids boeket zeg mij geen bal, heb geen inwonende kids meer en als de familie komt met de kleinkinderen houden wij ons bezig met elkaar en niet met de tv aan te leggen.
- Entertainment boeket met het huidig aanbod heb ik geen enkele interesse in het huidig aanbod
- Music & Culture boeket gebruik ik nooit
- Nature & Discovery boeket dit is natuurlijk mijn zenders enkel jammer dat het niet in HD is.
- Sport & Pleasure boeket bekijk ik nooit.

Er is een onderzoek geweest in België
http://www.vrt.be/bereiken-van-de-vlaming

Zeg voldoende gemiddelde Vlaming bekijk 6 a 8 zenders.
3 zenders erbij in het basis aanbod bart6 welke zenders je bedoel?

MS waar iedereen erover klaagt betreffende het aanbod?
Food channel zijn niets met die zender dan is Njam stukken beter.
En wat is de derde zender?

Met vriendelijke groet.


En PX jullie moeten dringend jullie website aanpassen http://www.proximus.be/nl/id_cr_multipackage/particulieren/producten/televisie/boeketten-passen/alles-in-1-boeket-multi.html
Is misleidende reclame Zenders aanbieden aan klanten die jullie niet meer aanbieden strafbaar voor de wet.

Ik wist nog niet dat nu ineens alle Belgen gelijk waren voor de wet :-))
Neen lieve Elsa wij als Belgen zijn niet gelijk voor de wet en ik geloof persoonlijk dat PX in gans België hetzelfde aanbod wil geven maar dat ze jammer genoeg gebonden zijn aan de politiek. Al paar keer gezegd werp niet de bloempot met bloemen naar PX maar wel naar de regering.

Maar kom uit een tijdperk van voor computers en dat een handdruk voldoende was. Geen contracten en kleine letters dat je een vergrootglas nodig hebt om het te kunnen te lezen.

Ben geen Flamingant mocht het aan mij liggen is er vanaf morgen terug 1 regering in Belgie. Maar nu vind ik het persoonlijk het oneerlijk dat PX de Walen voortrekt en ons negeert als derderangsburgers. Bij mijn weten zijn er 60% Vlamingen en 40% Walen.
Reputatie 7
Badge +6
Vooraleer ik mij met iets leuks ga bezighouden vandaag, wil ik nog even het volgende kwijt:
- op de site die Patrick geeft, staat wel duidelijk dat SyFy en 13th Street wegvallen etc., en BBC Four is nog niet weg, dus ik zie geen misleidende reclame.
- BBC Four is een unieke zender en ik vind het ook spijtig dat zo'n zender wegvalt, maar misschien is de BBC zelf ook niet echt meer geïnteresseerd in het doorsturen ervan naar het buitenland. Allicht willen zij meer die zenders pushen die hen meer opbrengen (BBC First).
- ' WIJ HOPEN HEEL BINNENKORT EEN NIEUW AANBOD AAN U VOOR TE STELLEN.' Dat staat er ook, en dat zal niet voor niks zijn, dus misschien (nog)een beetje geduld? Proximus zal toch alleen met die info komen als het er klaar voor is.
Geniet van de mooie dag en voor morgen: prettige 11 juli.
Klopt Marleen er staat inderdaad volledig onderaan de website dat ze het niet meer aanbieden. Had het niet gezien.

Lezen al maanden van PX WIJ HOPEN HEEL BINNENKORT EEN NIEUW AANBOD AAN U VOOR TE STELLEN
Maar ik vraag mij af wat kunnen ze aanbieden zal wel weer U.S zenders zijn.


En ga nu ook afsluiten ga lekker gaan eten bij de zus BBQ en hebben gisteren ook met de kids leuke dag gehad in Antwerpen met de zeilboten en mosselen gegeten ze zijn lekker dit jaar.

Prettig weekend en geniet van de zon ze is er eindelijk naar 7 weken regen.

Prettig weekend en geniet van de zon ze is er eindelijk naar 7 weken regen.

Logisch toch, na regen komt er zonneschijn 🆒
Ook aan iedereen een prettig weekend met regen of met zon, doet er niet toe als je maar geniet,
groetjes,
Elsa
Reputatie 6
Badge +2

Prettig weekend en geniet van de zon ze is er eindelijk naar 7 weken regen.

Logisch toch, na regen komt er zonneschijn 🆒
Ook aan iedereen een prettig weekend met regen of met zon, doet er niet toe als je maar geniet,
groetjes,
Elsa


En vice versa, na zonneschijn komt regen want vanaf maandag zal het weer niet al te vet zijn.:(
Reputatie 6
Badge +2


En PX jullie moeten dringend jullie website aanpassen http://www.proximus.be/nl/id_cr_multipackage/particulieren/producten/televisie/boeketten-passen/alles-in-1-boeket-multi.html
Is misleidende reclame Zenders aanbieden aan klanten die jullie niet meer aanbieden strafbaar voor de wet.

Ik wist nog niet dat nu ineens alle Belgen gelijk waren voor de wet :-))


Elsa, je zou toch moeten weten dat er in België altijd met 2 maten en 2 gewichten wordt gewerkt.:8
Reputatie 6
Badge +2
Maar nu vind ik het persoonlijk het oneerlijk dat PX de Walen voortrekt en ons negeert als derderangsburgers. Bij mijn weten zijn er 60% Vlamingen en 40% Walen.

Weet je nog niet dat Proximus net als het koningshuis een Franstalig bastion is?
Reputatie 2
Omdat er blijkbaar veel belangstelling is voor de BBC heb ik even een scherm afdruk gemaakt van de belangrijkste zenders (er zijn er heel wat meer) die vrij te ontvangen zijn met een bescheiden satellietschotel op de Astra satellieten: 28.2 Bemerk de vele HD zenders.

Reputatie 2
Hier de voor mij belangrijkste FTA zender op 19.2 E Astra

Reputatie 2
3 zenders erbij in het basis aanbod bart6 welke zenders je bedoel?

MS waar iedereen erover klaagt betreffende het aanbod?
Food channel zijn niets met die zender dan is Njam stukken beter.
En wat is de derde zender?

Met vriendelijke groet.


Eerteconclusie Patrick als jij die zender zo graag hebt moet u klant worden bij Telenet. Ik heb het je al 2 of 3 keer uitgelegd dat er nooit providers zullen komen die hun klanten zelf boeketten laten maken. Vanaf de digitale televisie bestaat is dit zo en zal dit ook zo blijven. of anders begin eens met googlen en zeg me in welk land men het wel doet. En voor het zelfde geld kies je 8 zenders en zijn er 3 volgende week 2 opgedoekt zoals nu het geval; Wat ga je dan doen met je ideën?