Ook hier het probleem met de gewiste opnames die steeds terugkomen


Hallootjes,


Ik heb hier ook iedere dag opnieuw het probleem van opnamen die ik gewist heb die opnieuw in de lijst van de opgenomen programma's staan. Een heel lastig probleem want je krijgt een lange lijst met opnamen bijeen en welke opname heb ik al gezien en welke nog niet, heel vervelend.


Ik heb al getelefoneerd met de technische dienst maar mijn probleem is maar gedeeltelijk verholpen. Waarom gedeeltelijk?


Omdat ik eerst het probleem had op mijn twee decoders en nu nog maar op 1 decoder.


Ik heb twee V5 decoders: 1 in de woonkamer en 1 in de slaapkamer en communicatie gebeurd via PLC adapters (en ik heb een bbox 3 modem)


De technische support raadde mij aan om mijn modem uit te schakelen en opnieuw op te starten


en daarna de decoders uitschakelen en terug opstarten, dan de opnames wissen en dan zou het probleem opgelost moeten zijn. ( als het niet opgelost is hiermee, moet ik geduld oefenen zei hij want de engineers kennen het probleem en zoeken een oplossing)


Dus ik heb alles gedaan wat de medewerker van proximus zei: modem opnieuw opgestart, decoders opnieuw opgestart en opnames die ik al bekeken had, gewist. In de slaapkamer is het probleem opgelost maar in de woonkamer niet;


Wat nu? is er nog iets anders wat ik kan doen? Wachten totdat de engineers het probleem opgelost hebben? hoelang gaat dat duren? Wordt het wel opgelost? Dat weten we niet Ondertussen wordt de lijst met opnames die ik gewist heb en die opnieuw in de lijst staan met opgenomen programma's langer en langer, dat is bijna niet te doen. Wat moet ik nu?

204 reacties

Sinjoor,


Proximus zou mss maar al te graag hebben dat we allen alles oplossen met TVR+ knipoog
Reputatie 7
Badge +1
Ik vraag mij nog altijd af aan wie ik dat zou te danken hebben verrassing


Het geheim van het onderzoek zeker?coolduivel
oei oei, mijn goeie moed is alweer wat aan het wegzakken


maar voorlopig is alles nog goed. Moest er weer verandering in komen dan horen jullie het weer van mij.


Groetjes allemaal
Reputatie 7
Badge +1
Deze morgen was er niks teruggekomen...Nu nog de namiddagupdate afwachten?


Nu 21/06, begin van de zomer, nog steeds niks teruggekomen....

Reageer