Beantwoord

Onvriendelijke service in shoppingcenter Waasland

  • 30 September 2017
  • 2 reacties
  • 432 Bekeken

Reeds sinds 1988 ben ik klant bij proximus. Verschillende malen via een werkgever maar reeds meer dan 15 jaar ook in eigen naam. Ik heb daar destijds bij de opkomst van de GSM toestellen een Alcatel toestel gekocht en ondertussen 6 Iphones. Sta ik gisteren te wachten in een relatief lange rij omdat er slecht 2 bedienden waren. Klanten die daar minstens een half uur tot drie kwartier bij een bediende stonden. Toen het uiteindelijk aan mij was en ik vroeg om een aangekochte Iphone 8 te voorzien van een screenbescherming, werd dit geweigerd vanwege het late uur. De uitleg die werd gegeven was dat het te laat was om dit nog uit te voeren. "Dit duurt zeker 10 minuten en kom morgen maar terug" klonk het. Wij werden wandelen gestuurd zodat de mensen die achter ons stonden ( nog twee klanten), nog konden worden bediend. Werden deze dan ook geweigerd als het langer dan 10 minuten zou duren. Is dit hoe trouwe klanten worden bediend bij Proximus. Zit het aankweken van een "air" soms in de basistraining van deze mensen. Ofwel moeten ze maar meer personeel zetten of vroeger de toegang afsluiten, maar ik sta niet graag meer dan een uur in een rij te wachten om dan wandelen gestuurd te worden als de service verlener er geen zin meer in heeft. Ik zal mijn volgende toestel wel in een andere zaak kopen. Misschien moet ik ook wel uitkijken naar een andere provider. In elk geval vind ik dit proximus service center absoluut te mijden. Waar kan ik hierover een klacht indienen?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 6 October 2017, 11:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Kris,

Graag ontvang ik je klantgegevens via een privébericht voor nazicht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 1
Waar ik elke keer van sta te kijken is hoe zeer mensen verwachten van een simpele verkoper dat ze behandeld worden als God in Frankrijk!
Ik heb zelf een paar jaren gewerkt in het oude Nokia Service Center in Antwerpen. En mensen kwamen van heinde en ver om hun defecte Nokia daar binnen te brengen voor reparatie. Wij hadden 1 technieker (die zich vooral NIET liet opjagen) die 1 pc met randsoftware en een paar schroevendraaiers ter beschikking had...
Als het toestel volgens hem in orde was belde ik de klant om te zeggen dat hij het toestel mocht komen halen. Het gebeurde vaker dat het toestel gerepareerd LEEK, maar door vochtschade toch weer stuk ging. En dan kwamen ze klagen en roepen en schelden tegen mij in de winkel want wij waren toch het “grote service center” en blablabla...
ik verdiende toen ongeveer 1500€ netto. Denkt er iemand nu echt dat iemand zoals ik zonder deftig diploma dag in dag uit vriendelijk kan blijven tegen roeptoeters die altijd denken dat ze gelijk hebben voor dat loon? Laat me niet lachen! Als er iemand te grof was, ging ik simpelweg naar achter en belde de flikken. Kon hij tegen die mannen een beetje ventileren...
Ik wil dus maar zeggen dat de mensen van de klantendienst ook geen hoogopgeleide mensen zijn met een geweldig hoog loon. Die hebben ook slechtere momenten en/of problemen thuis of andere zorgen. Als er dan WEERAL iemand komt zeuren over de leveringstermijn van zijn iPhone snap ik het heel goed dat die persoon zelf ook even spitsvondig of arrogant terug doet. Het zijn ook maar mensen hoor! Precies alsof alle klagers hier op het forum hun job elke dag perfect uitvoeren. Yeah right...

Reageer