Onvriendelijke en onprofessionele klantendienst

  • 7 December 2011
  • 2 reacties
  • 3111 Bekeken

Eergisteren werd ik door JENS geholpen, die weigerde mij een creditnota toe te kennen omdat ik hem niet liet uitspreken.

Ik liet mijn ongenoegen blijken omdat er een dienst die ik heb stopgezet al drie maanden op mijn factuur blijft staan.

ik krijg wel iedere maand correct een creditnota voor deze fout, maar JENS vond mij te onvriendelijk en liet mij weten dat ik daarom dan maar een aangetekend schrijven moest sturen.

Als dit de dienst is naar de zelfstandigen toe....????

2 reacties

Beste ysabel,


Kan u mij uw gegevens (klantennr , contactnr, telefoonnr) even doorsturen?


Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Badge
Beste Ysabel,


Doe ten eerste wat de vriendelijke Eva vraagt MAAR dit wil niet zeggen dat alles in orde geraakt(+/-60% kans) denkende aan mijn huidige probleem.

Dankzij mijn professionele PRAKTISCHE ERVARING blijf steeds vriendelijk t.o.v. standaard personeel incl. Eva . Komt het niet via Eva in orde maak dan een AANGETEKENDE BRIEF naar Brussel

persoonlijk aan bvb. dhr. Kris Vervaet. Als deze brief vriendelijk en letterlijk & figuurlijk met de puntjes op de 'i' is opgesteld krijg je normaal positieve reactie. Ten slotte door mijn negatieve situatie onderschatten ze in Brussel de toekomstig negatieve gevolgen MAAR nog steeds het gezegde 'Haast & Spoed is Zelden Goed' praktisch geldig.


mvg,

Roel

Reageer