Onvoorstelbare arrogantie van BGC !!


Reputatie 1
Badge
/files/ecacfb8382/banana067.gif 45x45

11 reacties

Als je gehuurde bbox defect is zelf na een dag of 10 jaar dat maakt niet uit, dan kan je die altijd gratis gaan vervangen in een Belgacomwinkel
na dat ze je van de helpdesk 0800 22 800 een inruilnummer gegeven hebben.


groetjes,

Elsa
Reputatie 1
Badge
Hang een groot bord boven het callcenter om dat dan tegen de klant te zeggen !


Ze hebben ZELF gezegd dat ze een technieker moesten sturen, ze konden dan idd beter aangeven een andere Bbox te halen ipv. een stomme 3G stick voor 1 computer !!!!


IK heb GEEN technieker gevraagd, ik wil alleen dat ik waar krijg voor mijn geld en dat mijn TV en Internet WERKEN.


Ik heb net de opzegbrief verstuurd per post, want dit soort praktijken pik ik niet.
Ja dan kunnen we je niet veel meer verder helpen via dit forum als je een opzegbrief verstuurt hebt hé.

Groetjes,

Elsa
Reputatie 1
Badge
Een forum is om ervaringen te delen.

De klantendienst, de ombudsman en de juridische dienst zijn voor het crediteren van onrechtmatige aanrekeningen.


De mensen waarschuwen en inlichten op dit forum was mijn idee achter deze post !!! In de brief staat dat ik OPZEG als ze me niet crediteren,ze hebben dus een laatste kans.

Ja ik begrijp wel je gefrustreerdheid maar je begrijpt waarschijnlijk ook wel dat het overal wel iets is en ik zeg dat omdat bij mij de cirkel al rond is dus bij wie ik nu terecht moet weet ik ook niet meer of ik zou de cirkel kunnen opnieuw aflopen, maar je wordt daar zo moe van hé.

Maar nogmaals ik begrijp je frustratie en mss dan nog eens proberen via een privé bericht aan Eva met een verwijzing naar je post hier.

Een privé bericht naar Eva van BGC dat kan je door HIER te klikken

Ik probeer maar te helpen hoor ik ben ook maar gewone bgc klant,

groetjes,
Elsa
Reputatie 1
Badge
WIj zijn kleine garnaaltjes. Mijn zoon is netwerkbeheerder bij een grote firma en daar hoeven ze maar te knippen en alles wordt opgelost.

Er zijn ook teveel mensen die alles maar laten gebeuren zonder hun mond open te doen....al wordt dat de laatste jaren iets beter.
Beste Mwende,

Kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen. Dan kunnen we alles nakijken en u een oplossing aanbieden.

Met vriendelijke groeten,

Eva
de aangerekende kost lijkt me niet correct, maar om daar dan meteen een aangetekend brief te sturen vind ik overdreven...

via privé bericht naar Eva had dit wel in orde gekomen zoals bv in onderstaand geval:
http://community.belgacom.be/posts/d1a57e94ed

soit, nu zijn het vijgen na pasen....

succes verder

mvg
xenne, als een kost niet correct is, direct aangetekend sturen. Dat had ikzelf ook direct moeten doen ipv te vertrouwen op het call center!

Mwende heeft gelijk en is niet zo naief als ik 😉 Waarom schiet het in het verkeerde keelgat bij belgacom als iemand correct handelt?

ik vind het ook niet kunnen dat Belgacom kosten aanrekend voor apparatuur van hen die defect is.

Als ik me niet vergis kost een interventie bij de concurrent Telenet niets als het hun apparatuur is,

tenzij je een zaterdag- of dringende afspraak neemt natuurlijk.
Reputatie 1
Badge
Heb de 50€ terug gekregen, maar had vorige week weer geen innet van 10:00 tot 16:00...

Ze wilden weer een technieker sturen,waarvoor ik vriendelijk bedankt heb.

Ben gaan zoeken op dit forum en blijkbaar stond mijn lijn in repair mode.

Via het nummer 0800 22424 is dat dan in 1-2-3 opgelost ! Dank zei EVA.

tot nu geen problemen meer :D

Reageer