Onvolledige opstart decoder

  • 16 June 2013
  • 8 reacties
  • 547 Bekeken

Badge

Ik heb vanavond al tot 5 keer toe mijn Belgacom V4 decoder proberen herop te starten, maar dit lukt niet volledig.


Hij blijft haperen na reboot, ik krijg blauw ' Welkom Belgacom TV ' scherm, en geluid van de zender, maar geen tv-beelden.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Ik ben op den duur nog content dat het bij mij zo erg nog niet is...toch vind ik het niet kunnen dat ze zulke 'foute' interface' aanbieden....a pain in the a...



Maar anderzijds is het ergens 'geruststellend' dat ik niet alleen ben, en dat ze dus wel verplicht zullen zijn om er iets aan te doen...Ik hab de laatste tijd de indruk dat ik een uitzondering was.

Reputatie 7
Badge +1


Hebben ze bij mij gedaan (versie Charles1....248) en toen werkte alles wél behoorlijk (op de doorstroming van onlineprogrammatie naar de decoder na). Maar nadat ze nog eens geprobeerd hadden de laatste update terug te pushen met het idee dat die nu de fouten zou overschrijven, blijft die versie nu staan, ook nadat ze nog een poging hadden gedaan die oude versie terug te zetten. Dat lukte niet meer en ik zit nu met de onopgeloste problemen....

Reputatie 7
Badge +1


De decoder wisselen is dus ook geen oplossing. Ik heb nog eens een uitgebreid privébericht hierover aan Eva gestuurd met de vraag nog eens een poging te doen om de versie Charles 1_2.7.2..248 terug te pushen. Ik hou jullie op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +1


al eens met channel + en - geprobeerd? ik geraak daarmee uit het scherm 'geen signaal' na een heropstart. Filmen van VOD kan je niet via scart op een DVD-recorder overnemen. TV-programma's van ooit gemist nog nooit geprobeerd.













De vraag is of iemand die nu met problmen zit zoals Serge, Sinjoor enz....

of die dan van hun probleem zouden af zijn met een V5

en dan moet je hem nog zelf aankopen ook,

natuurlijk ben je dan wel van de huur per maand af .






Groetjes, Elsa
















225 € heb je na 2 jaar en vier maand terug verdient






Groetjes, Elsa
















Dat is juist ook eerst hetgene ik met zekeheid zou willen weten

of de software problemen met de V5 opgelost zijn maar hierop reageert Eva spijtig genoeg niet !


En ze zou toch kunnen meegeven of het dezelfde charles versie is die erop staat of niet !


Maar ik vrees dat dit de verkoop van de V5 zou kunnen serieus schaden als ze moet antwoorden dat het dezelfde charles is

die erop staat als bij de V4 !







Groetjes, Elsa




















Blijkbaar ben je zeker de enige niet die na een software downgrade geen problemen meer ondervindt

en 'k vraag mij af wat BGC daarmee gaat doen en

wat het dan zal zijn met mensen die een V5 decoder gaan aakopen met ook die Charles erop !!!!


In Ieder geval bedankt Serge, om ons op de hoogte te willen houden







Groetjes,






Reageer