SInds kort kan ik van 1 persoon geen sms meer ontvangen (21/5 om precies te zijn). Mijn berichten worden verzonden, maar ik krijg geen ontvangstbevestiging meer. ALs ze mij een sms tuurt krijg ik die ook niet meer. Daarvoor was er geen enkel probleem. Ik heb het nr niet geblokkeerd want dat is zelfs niet mogelijk met mijn gsm.
Wat is hiervoor de oplossing?
stuur eens een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn en betreffende gsm nummer.)
je kan eventueel de link naar deze post meesturen : http://forum.proximus.be/posts/286eb90041
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn en betreffende gsm nummer.)
je kan eventueel de link naar deze post meesturen : http://forum.proximus.be/posts/286eb90041
A
Kan u ons uw gsm nummer en het gsm nummer van de ontvanger bezorgen? Mvg, Vik
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.