Vraag

Onterechte faktuur

  • 24 November 2016
  • 3 reacties
  • 216 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Geachte,

betreft opzegging abonn. proximus en terug binnen brengen van gehuurd tel.toestel.

Op 06/08/2016 werd het proximus-abonnement van m'n schoonmoeder opgezegd (omwille van opname in verzorgingscentrum). Ook het gehuurde tel.toestel werd afgeleverd in hetzelfde proximuscenter.
Alles werd na 'n paar dagen schriftelijk bevestigd door proximus zelf.

Nu voor de maand september ontvingen we nog 'n faktuur voor huur toestel. Na contact met klantendienst werd 'n creditnota gemaakt zodat niets aangerekend zou worden en beloofde men ons alles verder te regelen voor het vermijden van hetzelfde probleem voor de volgende maand.
De volgende maand oktober......Hetzelfde probleem. Een nieuw faktuur met te betalen huurgeld voor telefoon. Opnieuw contact met klantendienst en ook hier opnieuw werd 'n creditnota opgemaakt, zodat niets zou kunnen aangerekend worden via domiciliering. Opnieuw de bevestiging.....Dit zal het laatste faktuur zijn.
Deze maand november......Probleem nog steeds niet opgelost. Opnieuw faktuur met 4,95 euro te betalen voor huur toestel. Klantendienst zou zorgen voor tegenboeking en de bevestiging gekregen dat men zou dit opnieuw melden aan betrokken diensten.

Vraag is nu.....Kan iemand van het proximus-team dit ook eens bekijken en mogelijk voor 'n correcte oplossing zorgen, zodat het maandelijks telefoneren naar klantendienst niet hoeft.
Als de de link had om rechstreeks contact te nemen met proximusteam, dan kan ik ehn meer directe info bezorgen omtrent betrokken klantennr. enz.

Bedankt

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Als ik de link had om rechtstreeks contact te nemen met Proximus team, dan kan ik hen meer directe info bezorgen omtrent betrokken klantennr. enz.
Bedankt

Dag rooboo,

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Mvg,
Wim
Reputatie 7
Badge +3
Hallo rooboo,

Kan u mij via privébericht de klantgegevens van uw schoonmoeder(klantnr, naam, factuurnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Excuses alvast voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 2
Badge
Beste Joel,

Ik heb net via de hogergenoemde link, aangegeven in de reacte van Wim 'n bericht gestuurd aan proximus-team.
Volstaat dit ?

mvg

Reageer