Skip to main content
Ik wordt al maanden onterecht mobile internet aangekend

Belgacom beweerd dat ik dit geactiveerd heb in octiber 2010! En nu krijg ik maandelijks facturen voor gebruik van meer dan 150 euro, op,mijn factuur van mijn bedrijf.

Alle betwiste facturen moeten betaald worden en belgacom blijft bij zijn standpunt!

Nu heb ik vroeger wel zo een stick gehad maar deze gebruik,ik nooit! En deze was niet in 2010 maar in 2005 geactiveerd ,

Maar dit heeft niets te maken met het nummer dat ik toen had en slechts eenmaal gebruikt heb.

Ik heb wel ooit in een belgacom winkel een gratis simkaart ontvangen , ook al wilde ik die niet, ik herinner me dat deverkoper aandrong dat het gratis was. Ik heb die envelop zelf nooit opengedaan ennweet zelf niet meer waar ze ligt.

Zou dit hier iets mee te makn hebben ? Wat ik ook schrijf naar Belgacom, ze houden voet bij stuk,,en we spreken hier al van meer dan 500 euro!!!

Iemand gelijkaardige narige ervaringen gehad ? De persoon die mijn Dossier behandelt will mij zelf nooit te woord staan, en ik krijg ook zijn contactgegevens en naam niet vast.

ik krijg steeds robot telefonistes aan de lijn tegen wie ik steeds opnieuw en opnieuw mijn verhaal moet doen, ik heb als zaakvoerder wel meer te doen dan wekelijks uren aan de lijn te hangen met Belgacom.
beste jp 1948

wanneer je me uw klantennummer bezorgd , mag ook via prive mail, laat ik het grondig nazien en ontvang je binnen de week een correct antwoord

muisje

beste JP

het betreft een mobile internetverbing op naam van uw bedrijf, Indien u deze U onbekend is zet je dit best dadelijk stop, zie ook tweede schrijven van klantendienst.

groeten-muisje

Reageer