ontdubbeling e-services, geen pop-up bij aanmelding

  • 11 September 2014
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Als ik mij aanmeld bij e-services krijg ik niet het 'speciale scherm' om te ontdubbelen .


Ik heb al wat aan het zoeken geweest maar vind nergens iets waar ik dat alsnog kan doen.




Raf

5 reacties

Ik heb nog nooit zo iets gelezen of gezien.Vanaf ik e-services heb geef ik gewoon mijn gegevens in die ik bij het begin had ingegeven.en die zijn nog steeds het zelfde gebleven.Ik versta dus niet waarom dit bij andere klanten verandert moet worden?Heeft dit dan iets te maken of je een proximus en belgacom klant bent een belgacom klant of een proximus klant bent?
Er zijn er veel die dit venster niet krijgen, daarom best Eva van Belgacom PB sturen, zoals reeds gezegd bij mij werkte het wel maar hier en daar zijn er die melden dar het bij hun niet werkt en niet alleen op dit forum.


of bellen op het nummer 0800 22 301


Elsa,

De pagina waar je naar verwijst heb ik ook gezien maar het: 'https://admit.belgacom.be/YPA/ypa/" style="color: rgb(2, 20, 193); text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 15.9960012435913px;" target="_blank en er opent zich een speciaal venster waarin u de keuze kunt maken.' werkt bij mij niet.



Antares,

Ik heb een pack met TV, internet en een GSM-abonnement en dan nog een apart GSM-abonnement (via Proximus)

Iedereen met gekoppelde accounts zou zo'n scherm moeten krijgen.
Als je dat aan Eva vraagt in een privé bericht zal ze u wel verder kunnen uitleggen of dit nodig is of niet of zelf invoeren voor u als het bij jouw niet lukt

⚊▶ http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'


De reden dat Belgacom dit doet is omdat we in de nieuwe e-Services met één enkel overzicht

voor zowel Belgacom als Proximus zullen werken, zonder elke keer tussen de twee te moeten switchen.

Om verwarring te vermijden is dat overzicht echter beperkt tot 1 klantnummer.

Meer info via volgende link:


http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/uw-account-creeeren-en-beheren/hoe-inschrijven/a_id/16434/c/1284,1389,1392,1391" rel="nofollow


Bij mij is mijn P&G nu wel apart van de rest en moet ik apart inloggen voor mijn P&G zaken op te vragen.
Badge
Ik zie dat bij mij ook niet.


Ik heb hier op de site gelezen dat, wanneer je dit keuzescherm niet ziet, je niet in aanmerking komt (ik interpreteer dat als : dat het dan niet nodig is).


Nochtans word je, net zoals ik, uitgenodigd via sms én e-mail om dit wél te doen. Rare situatie hé ? Ze spreken ook over een vernieuwde website...ze ziet er nog net zo uit als vroeger.


In mijn geval: ik heb een Pack vaste telefonie + tv + internet en een gsm met een Proximus Pay & Go kaart. Hoe is dat bij U ?


Misschien krijg je dat keuzescherm enkel wanneer je een gsm hebt met een abonnement !

Reageer