Onmogelijk om aan te melden op E-services

  • 1 December 2012
  • 0 reacties
  • 557 Bekeken


Hallo,





Ik heb een kennis die problemen heeft om aan te melden op de E-services, ik spreek hier deels in zijn en deels in mijn naam: ik heb dit reeds zelf geprobeerd en krijg ook deze foutmelding.


Stappen die ik volgde:


www.belgacom.be > login en pass ingeven > 'Welkom XXXXXXXXX' > Fout


Ik krijg dus weldegelijk het welkomscherm waar de naam van de klant opstaat, dus het is zeker geen paswoordprobleem.


Dit is de tekst die verschijnt:






http://customer.proximus.be/en/index.html" style="color: rgb(0, 152, 219); text-decoration: initial; > http://customer.proximus.be/en/Login/index.html" style="color: rgb(0, 152, 219); text-decoration: initial;














Warning






Warning

The mobile number/identifier and/or password is/are incorrect. After three successive attempts, access will be blocked. For technical reasons beyond our control, this service is temporarily unavailable. Please try again later. Click the 'OK' icon.













Dus wat hier het probleem is, ik word steeds doorgestuurd naar de oude proximus e-services, waar ik geen behoefte aan heb omdat die proximus-gsm meer dan een maand geleden werd afgesloten.


Ik heb tevergeefs al op de Belgacom logo's gedrukt en op elke andere logische knop om naar het 'belgacom-gedeelte' te gaan, maar ik kom steeds terug op die fout..


Deze persoon is reeds naar de belgacom-shop geweest, maar daar konden ze haar niet verder helpen, het enigste wat ze zeiden was: we zullen u een nieuw paswoord opsturen per post. => ?!??!?!? > Waarom een nieuw paswoord? Ik heb helemaal geen nieuw paswoord nodig, dat paswoord werkt perfect!


Enfin, ik ga het hun niet gunnen om nog meer problemen te creeren, dus stel ik alvast hier even men vraag, en dan zal ik best maandag eens bellen, naar de 080022301 (e-services).


Iemand advies of tips?


Eva contacteren doe ik pas als de telefoon niks opleverde.





Grt.

0 reacties

Geen reactie

Reageer