Online promo "Bizz Smart Team XL20" werkt niet voor "Pay & Go"

  • 30 October 2014
  • 59 reacties
  • 627 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Practitioner
  • 415 reacties


Ook de Online Promo 'Bizz Smart team XL30' werkt NIET voor 'Pay & Go' klanten niettegenstaande net die kategorie tot de doelgroep behoort (dixit 1ste lijn Bizz-helpdesk).


Omdat het tariefplan veel biedt voor relatief weinig geld dankzij de Online-promotie (20 maanden -5€/maand) had ik dit tariefplan aangeraden aan een zelfstandige met 2 Smartphones.


De site heeft helaas nog niet gewerkt sinds de lancering van de Promo die enkel Online te verkrijgen is.


Op de 1ste lijns helpdesk was de dame echter bereid om de bestelling manueel te noteren en de promo alsnog toe te kennen omdat de fout duidelijk bij Proximus zit.


Ondertussen zijn we 3 weken én 2 extra oproepen verder doch voor het 'Team' voordeel (gratis bellen naar elkaar) mag ik pas morgen terugbellen omdat de tel/manuele verwerking in stappen verloopt.


Voor de hulpvaardigheid van de 1ste lijn dus niets dan lof.


Van de 2de lijn (bellen zelden of nooit terug) moest ik niet veel verwachten omdat het een IT-fout was en ze wellicht niet meer zou opgelost worden voor het verstrijken van de Online-promo.


Vraag: is dit bewust, -onbewust, -onvermogen ?

59 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Na actuele upgrade tariefplannen werkt de site nog steeds NIET zoals het hoort.


Ook sinds uw tussenkomst (ld) op 09 juli blijft de e-site onbruikbaar voor promoties m.b.t upgrade van Proximus Pay & Go's.
Welke upgrade tracht u momenteel uit te voeren? Mvg, Vik
Reputatie 4
Badge +1
Beste Vik,


mag ik vragen dat u eens terugbladert naar de reactie van uw collega Samantha die als éérste en énige begrepen had dat de e-promotiesite NIET werkt voor Proximus P&G.


Ikzelf heb reeds allles van Proximus en behoef dus géén upgrade van P&G maar ik had dit aan een kennis aangeraden waarna mij gemeld werd dat de Online-promotie NIET werkt. Pas na vele telefoontjes werd de upgrade manueel verwerkt (bekijk a.u.b de historiek) door jullie helpdesks.


Straks 1 jaar na het lanceren van de e-promotie wou ik efkes in herinnering brengen dat de BUG nog niet behandeld werd.


Beste,
Dit probleem wordt intern verder onderzocht. Men is ervan op de hoogte.
Wanneer iets niet lukt via de website bent u meer dan welkom dit te melden aan ons via onze telefonische klantendienst, facebook, twitter en via mail en wij brengen dit graag in orde voor u.
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft.
Met vriendelijke groeten,
MR
Reputatie 4
Badge +1
Beste,


zoals u aanhaalt heb ik reeds de andere meldingskanalen 'telefonische klantendienst' & 'mail' benut doch tot op heden zonder oplossing.


Ik volg BUG verder op en hou jullie op de hoogte en misschien wordt het tegen 30 oct 2015 (1 jaar na mijn 1ste melding) alsnog opgelost.
Reputatie 4
Badge +1
De BUG in de Online-promo werd aanvankelijk genegeerd doch tel. ondervangen door bereidwillige 1ste-lijn medewerkers.


Net binnen het jaar merk ik dat de BUG alsnog !!opgelost werd.
Je weet toch al langer dat een jaar niks betekend voor PX knipoog


Nu kan je weer op beide oren slapen ja
Reputatie 4
Badge +1
Kwasi één jaar om een BUG op te lossen die:


  • verhinderde dat er Online kon besteld worden door P&G klanten,
  • verhinderde dat er Online-korting bekomen werd,
  • helpdesk-medewerkers belast,

is m.i. een 'ernstig aandachtspunt' voor het Proximus Management en hun ICT afdeling in't bijzonder.
ja Snor, ik denk dat je eens met de CEO zult moeten gaan spreken 😉 :-))


ik heb dit (en nog vele andere zaken) al op veel ander sociale netwerken enz.. op het internet tegengekomen dat er velen zijn die dit aanklagen,

dus ze weten het al langer en zullen daar wel zelf hun conclusies kunnen uittrekken zeker en weten wat er hun te doen staat!


NB: je zegt nu wel online verhinderd....

maar velen hebben toch dit kunnen regelen via prox op twitter of prox op Facebook, dus of het nu besteld wordt via twitter of online dat zal in manuren niet veel uitmaken denk ik toch, de mensen die online iets bestellen vragen toch nog raad en uitleg via die kanalen, maar ik weet het, het zou online ook moeten in orde zijn, dat is evident.

Reageer