Online promo "Bizz Smart Team XL20" werkt niet voor "Pay & Go"

  • 30 October 2014
  • 59 reacties
  • 627 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Practitioner
  • 415 reacties


Ook de Online Promo 'Bizz Smart team XL30' werkt NIET voor 'Pay & Go' klanten niettegenstaande net die kategorie tot de doelgroep behoort (dixit 1ste lijn Bizz-helpdesk).


Omdat het tariefplan veel biedt voor relatief weinig geld dankzij de Online-promotie (20 maanden -5€/maand) had ik dit tariefplan aangeraden aan een zelfstandige met 2 Smartphones.


De site heeft helaas nog niet gewerkt sinds de lancering van de Promo die enkel Online te verkrijgen is.


Op de 1ste lijns helpdesk was de dame echter bereid om de bestelling manueel te noteren en de promo alsnog toe te kennen omdat de fout duidelijk bij Proximus zit.


Ondertussen zijn we 3 weken én 2 extra oproepen verder doch voor het 'Team' voordeel (gratis bellen naar elkaar) mag ik pas morgen terugbellen omdat de tel/manuele verwerking in stappen verloopt.


Voor de hulpvaardigheid van de 1ste lijn dus niets dan lof.


Van de 2de lijn (bellen zelden of nooit terug) moest ik niet veel verwachten omdat het een IT-fout was en ze wellicht niet meer zou opgelost worden voor het verstrijken van de Online-promo.


Vraag: is dit bewust, -onbewust, -onvermogen ?

59 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Test bij dochter op PC en Smartphone was, zoals logisch verwacht voor Online-BUG, eveneens NOK


Ik vrees dat de dames van de helpdesk het bij het rechte eind zullen hebben als ze aanhaalden dat ze de Online promo manueel toekennen omdat dergelijke BUG's wellicht niet bij de ICT-programmeur geraken voor het verstrijken van de Online Promotie.


Ik volg het verder op en hou jullie op de hoogte.





Reputatie 4
Badge +1
Zijn er nog (positieve) vooruitzichten voor bewuste 'Online promo' ?
De tariefplannen met " TEAM " optie zijn enkel voor zakelijke klanten mogelijk.
Wij stellen vanuit onze systemen geen problemen vast.
Als u ons uw gegevens kunt doorgeven, zullen wij uw aanvraag voor u uitzonderlijk zo spoedig mogelijk in orde brengen. Mvg Erman
Reputatie 4
Badge +1
Beste Eman & collega's,


Het is bij een !!!zakelijke klant dat het NIET werkt (zie mijn drie tel. tussenkomsten om het via jullie tool te regelen) op de externe site of klantensite waar iedereen (ook partikulieren) aankan.


Dat het bij u werkt zal wel zijn maar voor de potentiële klant die wil overstappen van P&G naar abonnement heeft het nog NOOIT gewerkt.


Ik maak het morgen puur ter info over aan Test-Aankoop om het vanuit objectieve hoek op jullie !!externe site te checken.




Kan u ons uw gsm-nummer's via privé bericht bezorgen zodat wij dit voor u verder kunnen onderzoeken aub? Bij deze willen wij nogmaals bevestigen dat wij geen interne tools hebben getest om uw feedback na te gaan. Mvg Erman
Reputatie 4
Badge +1
zonet PB verzonden t.a.v. Erman met opgave van de 2 GSM's (ex P&G en Mobistar) alsook mijn GSM.
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb zonet het bericht nogmaals verzonden omdat ik mijn PB van 09/12 niet terugvind in mijn verzonden berichten (mijn fout)


Bewuste Online Promotie werkt nog steeds NIET
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb op 10 dec het PB verstuurd naar 'Nos collaborateurs' (de nederlandse vond ik niet terug) doch kreeg nog geen feedback.


Bewuste Online Promotie werkt nog steeds NIET voor Pay & Go klanten die willen upgraden naar 'Bizz Smart Team XL20'
Beste,
Indien u wenst, dan kunnen wij deze aanpassing voor u in orde brengen. Wij hebben meermaals zelf getest, en hier kunnen wij perfect kiezen voor Proximus.
Mvg,
WT.
Oei, dat had je volgen mij beter niet geantwoord aan Snor, ik denk dat nu stilletjes aan al zijn haren zullen recht komen te staan !
Reputatie 4
Badge +1
Beste WT van 'onze medewerkers'


Het werkt nog steeds NIET voor een modale 'zelfstandige en vrij beroep' die via zijn persoonlijke Laptop, PC of Smartphone inlogt op de Online Promotiesite.


zoals ik op 02 oct reeds melde hebben de 3 dames van de helpdesk de aanpassing reeds in orde gebracht.


(val in herhaling) Zij hebben mij toen reeds gezegd dat zij géén rechtreekse link hebben naar de programmeur die de BUG moet oplossen doch dit via hun hiërarchische meerdere intern gesignaleerd hebben. Dergelijke BUG's, op kortlopende Online Promoties (dixit telefoons van begin oct,) geraken dikwijls NIET opgelost vooraleer ze vervallen.


Via persoonlijk bericht heb ik alle gegevens (aangebrachte klanten en mijn GSM) reeds eerder doorgegeven.


Doe vanavond eens de test op uw privé PC/Laptop of Smartphone via 3G of 4G of bij een Telenet gebuur en u zal merken dat het nog steeds NIET werkt.


Als gepensioneerde heb ik een zee van tijd en ben graag bereid om bij jullie een korte demo (1 minuut) te geven van de BUG zoals een potentiële klant de BUG ervaart.
Beste Snor
Ik denk dat mijn collega's en ik weldegelijk begrijpen wat u bedoelt.
Wij hebben allemaal de test gedaan en NIET via een interne tool, maar zoals elke andere klant via onze webiste. Wij zien allemaal de optie Proximus in de lijst staan. Waarom dit bij u niet het geval is, daar hebben wij geen antwoord op.
We hebben dit doorgegeven aan de personen die alles van onze website beheren en deze gingen alles nakijken.
Mvg Samantha
Reputatie 4
Badge +1
Sorry maar jullie hebben het echt niet begrepen.


  • Bij 'Tarieven voor 1gsm' staat Proximus vermeld en werkt de site.
  • Bij 'Vanaf 2 gsm's' staat Proximus NIET vermeld en werkt de Online promotie NIET sinds de lancering van de Promotie. U moet naar beneden scrollen naar het tweede gedeelte van het scherm. Begin oct. hadden de 3 dames het aanvankelijk ook NIET opgemerkt doch tijdens hun geboden hulp werd het hen meteen duidelijk. Graag nogmaals testen. nb: zonet getest op een adres in Gent via de Laptop van de zoon.


Beste Snor
Mijn excuses, u hebt gelijk.
Ik heb het net test zoals u het uitlegde en het klopt.

Ik heb het opnieuw doorgestuurd met de juiste details.
We brengen dit zo snel mogelijk in orde.
Nogmaals mijn excuses
Mvg Samantha
a:3:{s:3:"url";s:27:"/files/2c140b7126/2gsms.jpg";s:4:"name";s:9:"2gsms.jpg";s:4:"size";s:5:"135KB";}
Reputatie 4
Badge +1
Niet erg Samantha,


Ik vind dat ze u zelfs een 'maandbonus en bijzondere vermelding' mogen geven omdat u de !!allereerste bent die zich de moeite heeft getroost om de BUG te simuleren én formeel te erkennen.

Kern van de zaak: als de projectverantwoordelijk gedurende 3 maand géén enkele 'Online bestelling' ontvangt zonder hulp van de helpdesk dan had er bij hem/haar op zijn minst een zelfcontrole belleke moeten rinkelen dat zijn ICT-tool nog NOOIT gewerkt heeft voor 2GSM's (Team) & Pay & Go klanten.


Ook géén enkele van jullie 'bevoegde meerderen' had/heeft er tot op vandaag iets mee gedaan.


nb: durf er bijna niet op terugkomen maar ik heb de voorbije maanden nog gelijkaardige BUG's gemeld waar er tot op heden nog niets mee gedaan is (ook géén feedback na persoonlijk bericht)


Dank en Zalige Kerst
Beste heer Snor,
Graag gedaan.

Het werd al eerder doorgegeven maar niet correct zoals nu blijkt.
Ik volg het sowieso op.
Dank u om dit door te geven en vol te houden! :)
Prettige feestdagen voor u ook.
Mvg Samantha
Reputatie 4
Badge +1
Dankzij Samantha werd BUG intern doorgegeven (hadden de 3 dames van de helpdesk begin oct ook beloofd doch dit bleef zonder gevolg).


Ik volg het verder op in 2015 en hou het forum op de hoogte.
Je hebt volgend jaar nog een heel jaar om ons op de hoogte te houden knipoog


't voornaamste is dat er hopelijk niemand van wakker ligt lach


Nog een prettig einde jaar en veel geduld met Proximus volgend jaar ja


Elsa
Reputatie 4
Badge +1
T.a.v. Samantha van 'onze medewerkers'


De programmeur heeft het bedrag van de promotie (thans 5€/mnd gedurende 12 maand) angepast maar de BUG die u intern doorgaf zit er nog in. Zou hij het niet begrepen hebben of nog niet ontvangen?


Status: De Online promo werkt NIET.
Beste,
Ondertussen heb ik een antwoord gehad op mijn escalatie.
De reden waarom de optie Proximus niet beschikbaar is, is omdat het gaat over een multicard tarief plan. Het is momenteel niet mogelijk om over te gaan naar een Bizz Smart team via e-shop, dit voor technische redenen.
Ze zijn hiervan dus op de hoogte.
Met vriendelijke groeten
Samantha
Reputatie 4
Badge +1
Dank voor uw inhoudelijke BUG-feedback.


Anderzijds niet te vatten dat een 'Online promotie' meer dan 4 maand op de Proximus site kan staan zonder te functioneren voor ex-Proximus P&G klanten. Promo verantwoordelijken zouden voortaan op zijn minst hun promotie zelf eens (als gewone potentiële klant) mogen uittesten vooraleer ze Online komt.


Tot er een oplossing is durf ik de Online Promosite in elk geval niet meer aanbevelen gelet op de drievoudige telefonische tussenkomsten die hiervoor nodig zijn.


nb: De 'P&G en Mobistar klant' die overschakelde naar 'Bizz Smart Team 20' is wel super tevreden over het tariefplan en dekking.
Het is natuurlijk enkel de Bizz smart Team waarbij dit niet mogelijk is.
Alle andere online-promoties kunnen als huidige operator Proximus kiezen.
Onze excuses voor het ongemak.
En blij te horen dat nieuwe klanten tevreden zijn natuurlijk. :)
Mvg Samantha
Reputatie 4
Badge +1
Samantha,


spijts uw belofte werkt de promotiesite nog steeds niet.


Reden?



Beste Snor,
Ik zal dit opnieuw doorgeven aan de bevoegde dienst.
Mvg Id

Reageer