Online promo "Bizz Smart Team XL20" werkt niet voor "Pay & Go"

  • 30 October 2014
  • 59 reacties
  • 627 Bekeken


Toon eerste bericht

59 reacties

Beste,
Kan u mij de niet werkende link bezorgen? Aan de hand daarvan kan ik dit doorgeven aan de bevoegde diensten.
Met vriendelijke groeten,
WT.
Reputatie 4
Badge +1
Status 20/11/2014


  • De Online Promo 'Bizz Smart Team XL20 & XL30' werkt nog steeds NIET voor Proximus Pay & Go klanten.
  • Ook nog geen reactie van de 2de (expert)lijn. Bellen naar de helpdesk of 'onze medewerkers' contacteren blijft de boodschap.
Reputatie 4
Badge +1
Kan ik volmondig bevestigen Elsa.


De mensen van de helpdesk doen het inderdaad stukken !!beter dan de IT-tools waarmee potentiële Online-klanten het moeten redden.


Wel jammer dat tg de vele aanslepende IT-BUG's de helpdesk nog extra belast wordt.
Als het enigszins een troost mag wezen er zijn er die veel meer dan 3 keer moeten bellen, al bereik ik met bellen minder goed gevolg wel meer reactie via mail-form, maar 't zal veel afhangen op wie je juist valt, dat is al langer bekend dat bij Proximus het een kwestie is van je geduld niet te verliezen en van niet op te geven.


Bij mij is het tenslotte toch altijd uiteindelijk in orde gekomen, maar of dit voor iedereen zo altijd afgelopen is dat is een andere vraag !
Reputatie 4
Badge +1
De Online Promo 'Bizz Smart Team XL20 & XL30' werd gereduceerd naar 3€/maand gedurende 20 maand maar ....werkt nog steeds NIET voor Proximus Pay & Go klanten.


!!Tip: 3 maal bellen naar de 1ste lijns helpdesk om Promo te bekomen (2de lijn regageert niet)
Reputatie 4
Badge +1
De Online Promo 'Bizz Smart Team XL20 & XL30' staat nog Online:


  • TIP: mits de 1ste lijn, met tussenpoze van enkele dagen, 3 maal te contacteren wordt de promo (dixit helpdesk) alsnog toegekend.
  • Status BUG: nog niet opgelost.
Reputatie 4
Badge +1
Alvast dank Wendy maar zoals ze mij gevraagd hebben n.a.v. mijn tweede oproep naar 0800/22 500 heb ik hen deze voormiddag een derde keer tel. gecontacteerd om de twee abonnementen 'Bizz Smart XL20' om te zetten naar 'Bizz Smart Team XL20'.


De dame was van de BUG op de hoogte en vond het vervelend dat ik hen hiervoor 3 maal moest oproepen.



Van de 2de lijn (bellen zelden of nooit terug)



Daar heb ik nochtans alleen maar lof over, met mijn al mijn problemen die ik al gehad heb hebben ze mij iedere keer opnieuw opgebeld tot het opgelost was echt chapeau voor die mensen, als het goed is mag het hier ook gemeld worden ja


groetjes, Elsa
Beste,
Kan ik u eventueel via deze weg verder helpen?
Met vriendelijke groeten, Wendy.

Reageer