Online promo "Bizz Smart Team XL20" werkt niet voor "Pay & Go"
Ook de Online Promo 'Bizz Smart team XL30' werkt NIET voor 'Pay & Go' klanten niettegenstaande net die kategorie tot de doelgroep behoort (dixit 1ste lijn Bizz-helpdesk).
Omdat het tariefplan veel biedt voor relatief weinig geld dankzij de Online-promotie (20 maanden -5€/maand) had ik dit tariefplan aangeraden aan een zelfstandige met 2 Smartphones.
De site heeft helaas nog niet gewerkt sinds de lancering van de Promo die enkel Online te verkrijgen is.
Op de 1ste lijns helpdesk was de dame echter bereid om de bestelling manueel te noteren en de promo alsnog toe te kennen omdat de fout duidelijk bij Proximus zit.
Ondertussen zijn we 3 weken én 2 extra oproepen verder doch voor het 'Team' voordeel (gratis bellen naar elkaar) mag ik pas morgen terugbellen omdat de tel/manuele verwerking in stappen verloopt.
Voor de hulpvaardigheid van de 1ste lijn dus niets dan lof.
Van de 2de lijn (bellen zelden of nooit terug) moest ik niet veel verwachten omdat het een IT-fout was en ze wellicht niet meer zou opgelost worden voor het verstrijken van de Online-promo.
Vraag: is dit bewust, -onbewust, -onvermogen ?
Bladzijde 3 / 3
A
Beste,
Kan u mij de niet werkende link bezorgen? Aan de hand daarvan kan ik dit doorgeven aan de bevoegde diensten.
Met vriendelijke groeten,
WT.
Kan u mij de niet werkende link bezorgen? Aan de hand daarvan kan ik dit doorgeven aan de bevoegde diensten.
Met vriendelijke groeten,
WT.
Status 20/11/2014
- De Online Promo 'Bizz Smart Team XL20 & XL30' werkt nog steeds NIET voor Proximus Pay & Go klanten.
- Ook nog geen reactie van de 2de (expert)lijn. Bellen naar de helpdesk of 'onze medewerkers' contacteren blijft de boodschap.
Kan ik volmondig bevestigen Elsa.
De mensen van de helpdesk doen het inderdaad stukken !!beter dan de IT-tools waarmee potentiële Online-klanten het moeten redden.
Wel jammer dat tg de vele aanslepende IT-BUG's de helpdesk nog extra belast wordt.
De mensen van de helpdesk doen het inderdaad stukken !!beter dan de IT-tools waarmee potentiële Online-klanten het moeten redden.
Wel jammer dat tg de vele aanslepende IT-BUG's de helpdesk nog extra belast wordt.
Als het enigszins een troost mag wezen er zijn er die veel meer dan 3 keer moeten bellen, al bereik ik met bellen minder goed gevolg wel meer reactie via mail-form, maar 't zal veel afhangen op wie je juist valt, dat is al langer bekend dat bij Proximus het een kwestie is van je geduld niet te verliezen en van niet op te geven.
Bij mij is het tenslotte toch altijd uiteindelijk in orde gekomen, maar of dit voor iedereen zo altijd afgelopen is dat is een andere vraag !
Bij mij is het tenslotte toch altijd uiteindelijk in orde gekomen, maar of dit voor iedereen zo altijd afgelopen is dat is een andere vraag !
De Online Promo 'Bizz Smart Team XL20 & XL30' werd gereduceerd naar 3€/maand gedurende 20 maand maar ....werkt nog steeds NIET voor Proximus Pay & Go klanten.
!!Tip: 3 maal bellen naar de 1ste lijns helpdesk om Promo te bekomen (2de lijn regageert niet)
!!Tip: 3 maal bellen naar de 1ste lijns helpdesk om Promo te bekomen (2de lijn regageert niet)
De Online Promo 'Bizz Smart Team XL20 & XL30' staat nog Online:
- TIP: mits de 1ste lijn, met tussenpoze van enkele dagen, 3 maal te contacteren wordt de promo (dixit helpdesk) alsnog toegekend.
- Status BUG: nog niet opgelost.
Alvast dank Wendy maar zoals ze mij gevraagd hebben n.a.v. mijn tweede oproep naar 0800/22 500 heb ik hen deze voormiddag een derde keer tel. gecontacteerd om de twee abonnementen 'Bizz Smart XL20' om te zetten naar 'Bizz Smart Team XL20'.
De dame was van de BUG op de hoogte en vond het vervelend dat ik hen hiervoor 3 maal moest oproepen.
De dame was van de BUG op de hoogte en vond het vervelend dat ik hen hiervoor 3 maal moest oproepen.
Van de 2de lijn (bellen zelden of nooit terug)
Daar heb ik nochtans alleen maar lof over, met mijn al mijn problemen die ik al gehad heb hebben ze mij iedere keer opnieuw opgebeld tot het opgelost was echt chapeau voor die mensen, als het goed is mag het hier ook gemeld worden
groetjes, Elsa
A
Beste,
Kan ik u eventueel via deze weg verder helpen?
Met vriendelijke groeten, Wendy.
Kan ik u eventueel via deze weg verder helpen?
Met vriendelijke groeten, Wendy.
Bladzijde 3 / 3
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.