Online promo "Bizz Smart Team XL20" werkt niet voor "Pay & Go"

  • 30 October 2014
  • 59 reacties
  • 627 Bekeken


Toon eerste bericht

59 reacties

Beste,
Indien u wenst, dan kunnen wij deze aanpassing voor u in orde brengen. Wij hebben meermaals zelf getest, en hier kunnen wij perfect kiezen voor Proximus.
Mvg,
WT.
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb op 10 dec het PB verstuurd naar 'Nos collaborateurs' (de nederlandse vond ik niet terug) doch kreeg nog geen feedback.


Bewuste Online Promotie werkt nog steeds NIET voor Pay & Go klanten die willen upgraden naar 'Bizz Smart Team XL20'
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb zonet het bericht nogmaals verzonden omdat ik mijn PB van 09/12 niet terugvind in mijn verzonden berichten (mijn fout)


Bewuste Online Promotie werkt nog steeds NIET
Reputatie 4
Badge +1
zonet PB verzonden t.a.v. Erman met opgave van de 2 GSM's (ex P&G en Mobistar) alsook mijn GSM.
Kan u ons uw gsm-nummer's via privé bericht bezorgen zodat wij dit voor u verder kunnen onderzoeken aub? Bij deze willen wij nogmaals bevestigen dat wij geen interne tools hebben getest om uw feedback na te gaan. Mvg Erman
Reputatie 4
Badge +1
Beste Eman & collega's,


Het is bij een !!!zakelijke klant dat het NIET werkt (zie mijn drie tel. tussenkomsten om het via jullie tool te regelen) op de externe site of klantensite waar iedereen (ook partikulieren) aankan.


Dat het bij u werkt zal wel zijn maar voor de potentiële klant die wil overstappen van P&G naar abonnement heeft het nog NOOIT gewerkt.


Ik maak het morgen puur ter info over aan Test-Aankoop om het vanuit objectieve hoek op jullie !!externe site te checken.




De tariefplannen met " TEAM " optie zijn enkel voor zakelijke klanten mogelijk.
Wij stellen vanuit onze systemen geen problemen vast.
Als u ons uw gegevens kunt doorgeven, zullen wij uw aanvraag voor u uitzonderlijk zo spoedig mogelijk in orde brengen. Mvg Erman
Reputatie 4
Badge +1
Zijn er nog (positieve) vooruitzichten voor bewuste 'Online promo' ?
Reputatie 4
Badge +1
Test bij dochter op PC en Smartphone was, zoals logisch verwacht voor Online-BUG, eveneens NOK


Ik vrees dat de dames van de helpdesk het bij het rechte eind zullen hebben als ze aanhaalden dat ze de Online promo manueel toekennen omdat dergelijke BUG's wellicht niet bij de ICT-programmeur geraken voor het verstrijken van de Online Promotie.


Ik volg het verder op en hou jullie op de hoogte.





Reputatie 4
Badge +1
Werkt nog steeds NIET en inderdaad getest via meerder kanalen:

!!Het is de site voor 'Zelfstandigen en kleine bedrijven' dat de Promo NIET werkt.


  • via mijn Laptop (windows7, IE11): NOK
  • via mijn Smartphone Samsung S5: NOK
  • via Telenetklant PC Vista: NOK
  • via Nokia Windows Smartphone (bewuste klant die 2 maand geleden van Pay & Go overstapte naar Bizz Smart Team 20 dankzij 3 telefonische tussenkomsten van de helpdesk omdat de Online Promo, !!!bevestigd door Proximus helpdesk, niet werkt t.g. een vergetelheid van de programmeur ): NOK
  • Ik zal deze namiddag nog eens testen op de PC en Smartphones van mijn dochter en feedback bezorgen.
Ja waarom het bij Snor niet werkt, dat begrijp ik dan ook niet goed !


Hij zal wel via ander browser ander pc of browser enz... de test gedaan hebben
Beste,
Ik heb dit voor u getest via onze website. Niet via een interne tool.
https://admit.belgacom.be/WCE/ESW/?wicket:interfac...
Met vriendelijke groeten,
WT.
Je hebt het dus nog altijd niet begrepen, ze willen duidelijk dat je best niet voor Proximus kiest !
Reputatie 4
Badge +1
T.a.v. Samantha & collega die op 02/12 om 11u53 feedback gaf:


Op jullie interne tool kan het best zijn dat Proximus vermeld werd maar op de externe/publieke Proximus site heeft het nog NOOIT gewerkt sinds de lancering van de Promotie.


Het is dus géén kwestie van 'niet bij iedereen' .


Ook nu werkt het nog steeds NIET.


Het probleem zit hem wel hier in, dat Proximus selecteren niet bij iedereen blijkbaar schijnt mogelijk te zijn wel raar maar waar !!!
Beste,
Bij Bizz Smart TEAM XL 20 kan ik "Proximus" selecteren alsook bij de Bizz Smart TEAM XL 30 is er de mogelijkheid om "Proximus" te kiezen.
Met vriendelijke groeten,
WT
Reputatie 4
Badge +1
Ik ben 100% zeker Samantha.


Proximus staat er nog niet in.


Kan u nog een goed kijken voor 2 Gsm's (Bizz Smart Team XL 20 én -XL30).


nb: Bovenaan staat Mobistar
Beste, als ik het probeer lukt het wel.
Ziet u nog altijd niet Proximus in de drop down lijst van operatoren?
Proximus staat helemaal bovenaan.
Mvg
Samantha
Reputatie 4
Badge +1
Beste Samantha,


Ik heb opnieuw geprobeerd maar de Online Promo werkt nog steeds NIET.


Vgr Snor
Beste heer Snor
Dit zou ondertussen moeten werken.
Hebt u al opnieuw geprobeerd?
Mvg
Samantha
Reputatie 4
Badge +1
Beste WT van 'Onze medewerkers'


Had u ondertussen meer impact/feedback dan uw 3 collega medewerkers die het eerder vruchteloos doorgaven naar 'bevoegde diensten' ?


Het is opmerkelijk dat de programmeur de Online Promo in een handomdraai verlaagde van 100€ naar 60€ en de ICT-BUG in de Online Tool ongemoeid liet?


Status 25/11/2014: De Online Promo 'Bizz Smart Team XL20' werkt nog steeds NIET
Het zal heel zeker ooit wel eens lukken, vooral blijven hopen en zeker de moed niet opgeven,

al ben je duidelijk niet iemand die de moed vlug opgeeft knipoog
Reputatie 4
Badge +1
Bedank voor uw initiatief.


Ik hoop écht dat u meer impakt hebt dan de vorige 3 personen van de 1ste lijn die het reeds vruchteloos doorgaven aan 'de bevoegde diensten'.
Beste, Dank u. Ik geef dit onmiddellijk door naar de bevoegde diensten.
Met vriendelijke groeten,WT.
Reputatie 4
Badge +1
http://www.proximus.be/nl/id_cb_bizzsmart/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/onze-producten/mobile/bizz-smart.html


Link heeft nog niet gewerkt sinds de lancering van de Online promo (aanvankelijk 5€ korting per maand, thans 3€/maand) .


De fout zit bij het kiezen van de operator waarbij Proximus zichzelf vergeten heeft.


nb: een tariefplan die ik tevens kan aanraden

Reageer