De voorbije veertien dagen 4 (vier) keer als bestaande klant online een bestelling doorgestuurd voor digitale TV ..... zonder enige reactie?
Zou het quotum van belgacom TV klanten al bereikt zijn? Zeer vreemd... moet ik dan toch tegen mijn zin naar mechelen verhuizen? ;-)
groeten
dick
Je kan mss ook eens bellen naar helpdesk of klantendiensr via gratis nummer 0800 22 800 en daar informeren wat er verkeert loopt,
of anders een privé bericht sturen naar Eva van BGC.
groetjes,
Elsa
Eva kan je online bestelling mss checken in welke fase die zit denk ik toch:
Een privé bericht ✉ naar Eva van BGC dat kan je door HIER te klikken
en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., e-services
login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.
of anders een privé bericht sturen naar Eva van BGC.
groetjes,
Elsa
Eva kan je online bestelling mss checken in welke fase die zit denk ik toch:
Een privé bericht ✉ naar Eva van BGC dat kan je door HIER te klikken
en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., e-services
login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.
Beste,
Heb helaas een gelijkaardig probleem: op 2 juni 2012 (dus een maand geleden) online bestelling geplaatst voor digitale TV van Belgacom).
Ik kreeg een online bevestiging en referentienummer (ECA959134) met een vermoedelijke installatiedatum (15 juni) weliswaar onder voorbehoud.
Sindsdien geen nieuws meer, niets ... doodstil langs de Belgacom kant.
Zal toch eens bellen.
Heb helaas een gelijkaardig probleem: op 2 juni 2012 (dus een maand geleden) online bestelling geplaatst voor digitale TV van Belgacom).
Ik kreeg een online bevestiging en referentienummer (ECA959134) met een vermoedelijke installatiedatum (15 juni) weliswaar onder voorbehoud.
Sindsdien geen nieuws meer, niets ... doodstil langs de Belgacom kant.
Zal toch eens bellen.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.