Vraag

Online bestelling plaatsen lukt niet

  • 11 August 2016
  • 1 reactie
  • 266 Bekeken

wie is er al in gelukt een bestelling te plaatsen online , wil deze morgen gsm Alcatel One Touch bestellen , nergens een bestel mandje om die in het mandje te steken , bel via bizz expert , die zegt is niet beschikbaar , zo dus wat doet die aanbieding daar nog ? 2 bestelling , Nokia 222 White dan maar , de zelfde strove ! medewerkers van Proximus , zijn jullie in vakantie en hebben jullie die jobstudenten wijs gemaakt om met de voeten te rammelen van de klanten ? moesten wij nu met 10.000 tegelijk overstappen naar een andere provider , zouden jullie wakker worden ? jullie zijn toch geprivatiseerd en krijgen jullie toch geen staatssteun meer , zodus is het aan jullie de klant goed en correct te dienen ! ze moeten daar eens een goeie kuis doen , en diegene: die teveel met hun nagelvijltje bezig zijn , op straat gooien ! 😠

1 reactie

zo , mensen , sorry , maar ik werd een beetje in mijn g.. , maar via Twitter hebben ze toegegeven dat ik gelijk had , in de e-shop zit er een bug , en daardoor kon je geen bestellingen plaatsen , het zou morgen 12/8/2016 in orde moeten komen en dan kun je terug normaal bestellen , maar het probleem zit hem nu , ik heb ondertussen een andere besteld , die ik in feite niet wilde , ik ga die proberen te annuleren , want die die is reeds betaald en die bestellen die ik wel wilde hebben ! wordt vervolgd .....

Reageer