Vorige maand kreeg ik een telefoontje van Belgacom met de vraag of ik geinteresserd was in een gratis USB stick.
Mijn antwoord was: Neen eigenlijk niet;
De respons was: Maar het is gratis ,waarom niet?
Mijn antwoord was: Stuur het dan maar op als het gratis is maar eigenlijk hoeft het niet.
Een week later kreeg ik plotseling een faktuur in de bus !(en nog geen USB stick gezien ondertussen).
Mijn verbazing was groot, hoe kan het dat Belgacom mij contacteert voor een "gratis" USB stick, mij vervolgens een faktuur opstuurt en dat er bovendien nog niet eens een stick was opgestuurd.
Ik heb toen terstonds contact opgenomen met Belgacom.Men was hieover verbaasd en ging dit euvel oplossen.
een dag later kreeg ik de stick in bus.
Is dit het euvel oplossen!?
Ik hoefde die stick helemaal niet , en ook niet het faktuur voor deze zogenaamde "gratis " dienst!
Er zat dus niets anders op dan persoonlijk naar het Belgacom Center Gent Kouter te trekken met al mijn grieven.
Men was daar niet verbaasd over mijn klacht ,want er waren er al zeven voor U.Wel wel.
Het antwoord op mijn vraag of dit de gewoonte is dat Belgacom zulke praktijken hanteert was dat het niet Belgacom was die mij had gecontacteerd maar de firma " Michiels & Michiels" .En daar had Belgacom niets mee te maken;
De bediende scheen niet te weten dat wie iemand in onderaanneming in dienst heeft volledig verantwoordelijk is voor de daden van deze onderaannnemer wanneer deze handelt in de opdrachtgever zijn naam.
Maar goed, ook volgens deze dienst konden deze praktijken niet door de beugel .Men nam contact op met Brussel en ik diende een aangetekend schrijven te richten , de USB stick en sim kaartachter te laten en hiermee waren mijn problemen van de baan , zo beloofde men mij.
Niet dus , deze week ontving ik terug een faktuur tot betaling van deze en vorige maand!
Wat kan ik doen tegen deze praktijken?
Michiels & Michiels heeft mij vorige week ook al gecontacteerd om hun te excusren en te melden dat de betrokken medewerkers reeds zijn ontslagen voor bewezen diensten.
Zij gingen zelfs zorgen voor enige compensatie voor de geleden ongemakken.
Hiervan heb ik dus nog niets gemerkt, het enige dat ik merk is dat Belgacom fakturen blijft sturen voor diensten waar ik niet om gevraagd heb.
Graag een reaktie
Bladzijde 1 / 1
Merkwaardig verhaal....altijd achterdochtig zijn bij een gratis aanbod (heb het hier dan niet over gratis TV, want dat verhaal klopt ergens wel als je geen extra's wilt). Maar ik ben ervan overtuigd dat er wel een oplossing komt, en dat je volledig gecompenseerd zult worden.
Ik hoop het.
Het verontrust mij echter dat ik fakturen blijf krijgen over dit.
Ik vind ook dat men aan de telefoon moet:mag zeggen dat het bvb.Michiels&Michiels is die U opbellen in naam van...
Vorige wek kreeg ik ook telefoon van " Belgacom" ;
Na dit voorval vroeg ik hen wie ze waren , steeds was het ,wel met Belgacom;
Na de vierde keer zei men dat ze inderdaad belden in naam van Belgacom en dat ze ,ik ben de naam vergeten, waren.
Ik heb toen vriendelijk bedankt voor hun aanbod.
Het verontrust mij echter dat ik fakturen blijf krijgen over dit.
Ik vind ook dat men aan de telefoon moet:mag zeggen dat het bvb.Michiels&Michiels is die U opbellen in naam van...
Vorige wek kreeg ik ook telefoon van " Belgacom" ;
Na dit voorval vroeg ik hen wie ze waren , steeds was het ,wel met Belgacom;
Na de vierde keer zei men dat ze inderdaad belden in naam van Belgacom en dat ze ,ik ben de naam vergeten, waren.
Ik heb toen vriendelijk bedankt voor hun aanbod.
Beste Philippe.6772,
Kunt u mij via privébericht uw persoonlijke gegevens bezorgen. (klantnr., tel.nr., gsm nr.)
Dan zal ik uw probleem laten behandelen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kunt u mij via privébericht uw persoonlijke gegevens bezorgen. (klantnr., tel.nr., gsm nr.)
Dan zal ik uw probleem laten behandelen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.